torsdag 1 mars 2012

Ytterligare en..

.. härlig vår dag! Det trodde man verkligen inte när man gick upp imorse, då var det disigt och mulet.

Hunnit suttit barnvakt och fina S! Hon är verkligen helt underbart.
Sedan till jobbet, som tyvärr inte bestod utav bad idag. Kändes jätteskumt att det inte blev så. Vanemänniska som man faktiskt blir...
I affären iaf, så stöter vi på N&S, och så fort hon ser mig så springer hon överlycklig rakt emot mig. Mitt hjärta smälter!!! <3

Jobb med goa H idag. Alltid lika trevligt. Gött att vi är samma på att det är skönt att ta en låååångpromenad när vi är 2, då går ju tiden lite fortare. Sedan blev det finmiddag. Pannbiff med potatis, gräddsås, grönsaker och lingonsylt. Mycket uppskattat må jag säga. Mycket tjöt och trevlig sällskap, precis som jobbet ska vara =)


KL: 03.23 Vakna självmant, så ingen ide att somna om egentligen, men låg kvar en lite stund och filosofera.
Ut på rundan, fast bakvänt. Kändes väldigt annorlunda, men samtidigt så gick den ju fort också.

KL: 06 Frukost
1 skål med youghurt
1 kopp te

PROMENAD

KL: 12.30 Lunch
Rester ifrån gårdagens Flygande Jacob med sallad
Kaffe

PROMENAD

KL: 17.30 Middag
Rester ifrån gårdagens Flygande Jacob med sallad
Vatten

Resultat:
Härligt att jag kom ut på min runda idag. hade lite käningar i vaden imorse, men tog det bara lungt, så det gick bra.
Maten har varit bra. Känner mig uppsvälld... Troligtvis lite PMS-stadie kan jag tänka mig


Blev ledig imorgon också... Eller blev och blev, hade mera sett fel och ställt in mig på att jobba fredag-lördag, men så var inte fallet. Så en ledig fredag låter väl inte fel.
Herregud, tänk att det redan är fredag. Vad fort denna veckan gick och då tänker jag träningsmässigt.. söndag, måndag blev det inget. tisdag gjorde jag bara rundan, onsdag ett helvete och torsdag(idag) gjorde rundan igen.. inte konstigt jag känner mig uppsvälld när jag inte fått/kunnat träna ordentligt på MASSA dagar...

Ska försöka ta tag lite i hemmet imorgon, ja jag vet, det säger jag ofta, men nu ska jag verkligen försöka. Jag lovar! Om inget annat, roligare kommer ivägen då =)

Nu ska jag hoppa i sängen och kolla in alla nya träningskläder i denna som kom idag =)
(hon ser lite arg ut, kan hon ha en för illasittande sportbh kanske :P)

Massa kärlek till er!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Nina- Siris morsa1 mars 2012 kl. 20:29

    Åh Anna! Säger det igen, du är guld värd...tusen tack för att du ställer upp och hjälper till. Lovar att när jag väl fått mitt jädra körkort ska jag köra dig VART DU VILL!!! :) NÄR DU VILL:) Siri älskar sin galenpanna Anna, e så mysigt å se samspelet mellan er:) <3<3
    (Onsdagen får du inte glömma bort att vi faktiskt gick 1.2 mil:) )

    SvaraRadera