onsdag 14 mars 2012

Onsdag den 14/3 2012

Godkväll!  Idag har varit en upp och nedåt dag...
Starta dagen med en härlig promenad, så skönt att komma igång...
Förmiddagen bjöd jag in mig själv på kaffe hos N (&S) :) Kände att jag behövde det.
Sedan iväg på begravning..  Kändes väldig skumt innan... Fick alla möjliga känslor över mig, men kom iväg tillslut iaf. Träffade fina H som lugna mig en stund och som gjorde att jag fick stressgå iväg till kyrkogården.. Men det var väldigt skönt att få pratat lite innan. Tack :) Väl där, det var väldigt fint. Väldigt annorlunda! Vi satt i ca 50 min och lyssna på hans favoritlåtar. Det var precis så som han ville ha det.  Vissa låtar gav mera känslor än andra.. Ångrar verkligen inte att jag gick. Det var ett fint avsked!

Efteråt, så pratade jag med S&E och vi tänkte vi tar en liten fika... Vi har ju faktiskt inte träffast på 5-6 år så kan vara lite kul.. In på Ica, plocka ihop massa vi var sugna på, förbi McDonalds för lite hämtkaffe och sedan vidare till en sjö strax utanför staden och där satt vi och njöt och skratta och hade det såå gott.. Trots att vi inte setts på så länge så kändes det som om det vore igår vi satt i cafet på gymnasiet med ett parti hjärter på handen.. Underbara tider.. Vad roligt vi hade... Snart igen.. Inte 6 år senare.... Tack för idag! Och tack F för att du fick oss att träffas igen.. :)

Jag är lite sugen på att öppna mitt stadiumpaket... Borde kanske göra det.... Eller så väntar jag tills imorgon...  Varför ska det bli så sent hela tiden, jag förstår inte vart tiden försvinner...


Jag är med och tävlar om lite smått och gott...  Klicka HÄR för att vara med och tävla du också eller bara kika lite :)

KL: 04 upp och ut

Kl: 05.30 Frukost
1 glas youghurt
1 glas proviva
1 kopp te

KL: 12.30 Lunch
3 stekta sojakorvar med senap och cocktailtomater

KL: 16 Mellisplock/middag (med S&E)
1 kesomellanmål
chaswenötter/pistagenötter
1 juice
1 kaffe
vitlöksklyftor
fyllda oliver

KL: 20 Kvällis
1 kopp te

Resultat:
Bra med rundan.....
Bra mat tycker jag allt... Dem andra åt bröd och kakor, men jag ville inte ha.. Njöt utav allt det andra..

Imorgon blir det att umgås med fina N&S.
Blir till att köpa biljetter till den stora festen här i Alingsås... :) Skaka rumpan ska vi allt göra då... Roligt!
Ska även iväg på några timmars jobb... Ska försöka hinna med kläderna imorgon bitti... Jag lovar!!! Kanske nu förresten...

Stanna upp och säg hej, innan det är försent.
Livet är för kort för att orka bry sig om alla som inte tycker om en eller som snackar skit om en.


Love//Anna

1 kommentar:

  1. Nina- Siris morsa15 mars 2012 kl. 08:37

    Ja nu får du faktiskt lägga ut kläderna så vi får se vad du fyndat:) puss fina, ses sen:)

    SvaraRadera