måndag 26 mars 2012

Måndag

och slappdag. Hade en sådan jäkla nackspärr under förmiddagen, så kunde knappt vrida mig. Jobbigt.. Men har haft en mysig hemmadag iaf. Hunnit en del faktiskt:
Legat lite i soffan, lekt med N&S, handlat, lagat mat, slappat i soffan, plockat upp fimpar och skit på gräsmatan, bakat bröd (ser mer ut som pizza och doftar som det också), kollat lönespecen och planerat upplägget där, beställt stödstrumpor, diskat och lite till... :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 04 Uppgång

KL: 05 Frukost
1 kopp te

KL: 13 Lunch
Cesarsallad fast med mera grönsaker
1 kopp kaffe

KL: 19 Kvällis
1 smörgås med ost och skinka
1 kopp te

Resultat:
Ingen träning, då jag vaknade med nackspärr och halsont. Tog en lååååååång dusch istället, mycker uppskattat!
Bra mat dag. Körde en liten fasta på morgonen/förmiddagen.. Åt kl 18 igår kväll och fram till 13 idag så blev det en 19-timmars fasta, för att komma igång med förbränningen igen efter helgens bravader!


RECEPT:

Bröd
250 gr keso (oliv/feta tog jag, den hade jag hemma)
3 ägg
1 dl fibrex
1/2 dl krossade linfrön
1 msk fiberhusk
1 dl mandelmjöl
1 tsk bakpulver
1/2 dl strimlade soltorkade tomater
1/2 dl oliver
salt, peppar, andra kryddor (jag tog timjan)
ca 3 dl riven ost

Blanda allting utan osten. Bred ut på en plåt med bakplåtspapper. Strö över osten. I ugnen på 225 grader ca 15 min.



Imorgon blir det jobb hela dagen. Närmare bestämt 7-22, så blir nog inget inlägg, får se hur jag känner mig när jag kommer hem.

Nu ska här njutas utav macka iaf. Ha en skön måndag!

Var rädda om er!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Söta fina Anna. synd vi inte hade doftdator : ) Det brödet verka gott. Får nog prova att göra det någondag. Var rädd om nacken <3

    SvaraRadera