onsdag 21 mars 2012

Onsdagshäng..

Japp, så blev det med fina N&S. Underbart. Tog en långpromenad bort till Maxi för att inhandla lite gottit till lördagens bravader. Sedan förbi stan, dels att boka in min ansiktsbehandling, så alla som läser jag är upptagen mellan 10-12 på fredag :) Köpte mig även en ny deoderant på The Body Shop. Nice. Men även för att besöka bolaget. Blev fina flaskan Relax för 59:- (tyvärr hamnade den hemma hos N så kan inte lägga upp bild)

HAHA! Måste ju passa på och säga detta också så att N kan få sig ett gott skratt ikväll, ett till om vi säger så då, det blev en del på vägen hem också... På maxi köpte jag påskris och jag vill inte gärna bära saker i händerna så jag stoppade det i ryggsäcken så det stack ju upp ovanför huvudet. Var nog mest roligt för alla som såg det, för jag glömde ju av det. Inne på Bodyshop iaf, så frågar hon ifall jag ska hem och påskpynta och jag kommer att tänka på att jag har påskriset ovanför mig och säger javisst, men som taget ur en ÖB reklam så säger kvinnan: Eller du kanske känner dig lite risig idag... HAHAHA!!!! Vad säger ni? Roligt eller dåligt?? N drog det hela vägen hem, och typ dog utav skratt alla gånger.
Love ya!!!!

Tillbaka hemma för lite vila och lunch och sedan iväg på ett crossfit-pass. Gudomligt! Det är såååå jäkla jobbigt när man är mitt uppe i det, men så underbart skönt när man är färdig... Try it!

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 05.40 Uppgång ????

KL: 06 Frukost
1 smoothie
1 kopp te

Kl: 12 Mellis
1 kesomellanmål
1 hallonjuice

KL: 14 Lunch
Köttbullar i gräddsås med kokt brysselkål

KL: 19 Middag
Köttbullar i gräddsås med kokt brysselkål (sista :'(  )
1 kopp te

Resultat:
Ingen morgonträning.. Förstår inte vad som händer med mig.. :S Grym på crossfitten iaf.. :)
Bra mat dag. Grymt mätt blev jag på alla portioner och då är dem ändå inte stora..

Oj oj oj, nu är jag trött.... Dags att hoppa i säng bums... Upp och jobba tidigt imorgon också, så måste verkligen komma upp och ut...

Må så gott.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar