fredag 16 mars 2012

Fredag hela dagen..

Magiska fredag, jag förstår inte varför detta klingar så fantastiskt...

Körde på ett extra pass imorse, kändes asgött iaf.. Hemma blev det frukost och slapp på soffan... Började pröva kläder och tänkte vara i Göteborg tidigt, dels för att slippa stressa, slippa all trängsel och få mera tid tillsammans med brorsan.. det gick sådär.. Några kläder satt bra, några satt riktigt dåligt och några behövde bara en ny storlek... Ett klädesplagg som jag inte kunde ha, hörde jag av mig till fina H om och hon var genast på att testa... Så tog på mig och promenerade bort till henne där det lagades tacogratäng, blev grymt sugen, så det blir det snart hemma hos oss.. :)  Fastnade där en liten stund medans jag väntade på bussen, hjälpte till med att hacka sallad, men sedan var det dags att gå.. Missde nog bussen eller så kom det ingen just den tiden, för fick allt så snällt gå till stationen iaf... Hann iaf med direkttåget, så blev en 30 min mer försenad än vad jag skulle blivit om jag tagit nästa pendeltåg, men 30 min senare än om jag tagit det rätta tåget...  Väl på stadium iaf, så gick det lite segt med att hitta alla kläder som skulle bytas och att just byta ut dem. Men till slut var jag äntligen påväg mot bror... Härligt att se både han och hans fina sambo igen.. Tyvärr åker den ena till shanghai på måndag och den andra till norrland på tisdag, så inte många dagar dem var hemma.. Blir väl bättre sen, kan vi väl hoppas...
Kom hem för ca 60 min sedan och är grymt trött.. Ska försöka hålla mig vaken iaf till kl 21, men vi får väl se hur jag lyckas....

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 04 Upp och ut. Se passet längre ner

KL: 05.30 Frukost
4 majsbröd med smör och skinka
1 glas proviva
2 koppar te

KL: 14 Lunch
Grillade kyckling
stekt zuccini
cremefreisch sås med chili
1 glas måltidsdryck (ok enligt lchf :P )

KL: 20 Kvällis
2 majsbröd med smör och ost
1 kopp te

Resultat:
Imorse på träningen (låg och tänkte på detta igår kväll så allt var planerat), så gick jag dem 500 m som i föregår. Joggade tillbaka ca 700 m. Utanför vårt hus finns en backe och en trappa... Körde 10 omgångar med att springa fort upp och jogga ner och sedan samma sak i trappan. Gött var det och blev väldigt svettig :)
Konstig tyckte nog mannen som var ute med sin hund.. Men allvarligt 4.30 på morgonen och gå ut med hunden...!?
Maten har väl varit bra, men sen lunch resulterade i uteslutning utav middag. Inte så bra...

Imorgon blir det vägning igen.. Tycker veckorna går så ofantligt fort, förstår inte vart jag gör av tiden....
Förresten, 6 st skolor blev det. Så nu får vi bara hoppas!!! Jag vill! Jag vill! Jag vill! Sååå gärna....!

Var rädda om er och ha en mysig fredagskväll!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar