måndag 12 mars 2012

Starten

på denna veckan börjar bra.
Härlig promenad på morgonen, som följdes utav frukost och en stunds vila innan det var dags för jobb. Vad vore livet utan att jobba. Vad härligt det är, eller vad säger ni? Ibland kan det väl hända att det är lite jobbigt och tråkigt men för det mesta är det ju bara underbart. Och hur skulle man annars veta vad ledighet var om man inte jobbade...

Min kompis har en tävling som ni gärna får gå in och kolla mer på...
Kolla även in hennes andra inlägg. Bland annat detta: VÅR 
Ojoj vilken snygging! Tänk att passa så bra i hatt som denna kvinna göra. Lampan är ju också grymt snygg... !

TÄVLING!

http://roomofkarma.blogspot.com/2012/03/tavling-med-millamix-pa-rofk.html#comment-form


Denna vill jag gärna ha: FIN! Men det finns ju så mycket mera som gärna får slinka hem till mig :) Eller vad säger ni?

millamix är hemsidan!

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 04 Uppgång och ut på rundan

KL: 05.30 Frukost
2 kokta ägg
1 glas proviva
1 kopp te

KL: 10 Mellis
1 liten skål youghurt
Te

KL: 13 Mellis
1 äpple (onödigt, men blir ju bara hungrigare, men var sååå sugen)

KL: 16 Lunch
1 liten skål med youghurt

KL: 20.30 Kvällis
1 kopp te

Resultat:
Bra med rundan..
Dålig matdag. Ingen näring förutom äggen. Inte varit så sugen på nånting förutom äpplet... Hmm..


Ohoj, vet ni vad. Idag var jag så trött på leggins och ville så gärna ha mina vanliga, låga skor, vårvåder som det var, så jag valde att ta fram ett par jeans... Fick inte på mig dem för 2 veckor..  Eller fick upp dem över lår och rumpa men ej knäppt dem över magen... Och nu, jag bara slank i dem... Visst det hängde väl fortfarande lite untanför, ja magen alltså, men vad fan jag fick knäppt dem.. Och utan större ansträngning. Nu ska dem bara bli lite större så är det ju perfekta, alias jag bli lite mindre.. Dem ska ju tydligen sitta lite pösigt...

Vad tror ni? Blir det en snöfall till innan våren och sommaren kommer på riktigt. Jag fick höra att det ska komma 7 st innan det blir varmare och nu har det kommit 6 st. Kommer det ett till eller blir det vår? Jag tycker det känns lite lättare att kanske rikta in sig på att det kommer ett till innna, så är man beredd, hellre än att man tar undan alla vintersaker och förväntar sig att våren nu är kommen.. Vad tror ni? Har jag fel? Hur har ni gjort?

Mina stadiumkläder kom idag. JIPPI! Får hämta paketet imorgon efter Apt. Spännande!!! :)

Nu blir det sänggång med min Hälsa&Fitness tidning som jag inte hann och läsa på jobbnatten. Hade nog lite mycke saker med mig, men fick gjort det mesta.. :)

Ta vara på dagen och varandra. Lev som om det vore sista gången du träffar personen!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Hej tjejen! Bra jobbat med träningen! Får jag fråga vad det är som motiverar dig med mat och träning? Är det att gå ner i vikt? Har du ngt klart mål? Spännande att veta vad som driver människor tycker jag :-) KRAM

    SvaraRadera