lördag 10 mars 2012

Underbara lördag!

Idag har det faktiskt varit en helt fantastisk dag. Jag har tyvärr inte hunnit med så mycket, med tanke på att jag typ har sovit bort halva dagen för att klara att vara vaken hela natten. Men fick en lång, lång skön promenad i solen. Härligt! En god lunch på det. Softa i soffan lite och kolla någon film med freddie prince junior (heter han så?)

En annan underbar sak som hände denna lördag. När jag kom in ifrån min runda, tog av mig alla kläder och ställde mig på vägen, så visade den..... *trumvirvel*.......... -1,7 kg!!!!
WOW!!!

Jag fick en fråga. Om du skulle besöka EN stad i hela världen, vilken skulle det vara och varför? Vad säger ni? ar ni någon stad som bara gör er knäsvaga? Som är ett magiskt paradis? Berätta gärna..

Jag hoppas att alla tar vara på varandra och berättar för dem man tycker betyder nånting att dem faktiskt betyder något, för man vet aldrig hur snabbt allting bara kan ta slut. Usch så många tankar när något sådant här händer...
Jag har sett pappan idag (tror det är pappan iaf) till killen som dog. Han har vankat av och an ute på gården. Tragiskt! Hans son blev mördad. Hur klarar man det? Hur går man vidare? Jag lider med er och mina tankar är hos er!

Vad ska man ha med sig när man ska försöka vara vaken hela natten? Jag har med mig såå mycket..
  • Min orangea bok, så jag kan skriva ner mina tankar och funderingar
  • Ett kollegieblock, så jag kan skriva mina funderingar om jobbet, ang tider, rutiner m.m (har APT på tisdag)
  • Min almenack, så jag kan räkna ihop alla mina timmar och planera ex. ansiktsbehandlingen m.m
  • Min Katrin-bok. Älskar ju henne och denna bok, va skulle jag göra utan dem. Lite så jag kan planera mat och bli super duper taggad.
  • Min fusklapp på magträning, tänkte köra lite sådant
  • Min nya Hälsa&Fitness tidning.
  • Min dator och internet, så jag kan kolla lite SATC inatt :)
Är det för mycket tror ni? :) Får se hur mycket jag hinner med... Berättar imorgon.

DAGENS UPPLÄGG!
KL: 04 Uppgång och ut på rundan! Underbart!

Kl: 05.30 Frukost
1 smoothie
1 kopp te

KL: 10.30 Lång PROMENAD på 2 timmar (med jobbet)

KL: 13 Lunch
Sista resterna ifrån mina hemmagjorda köttbullar i gräddsås med kokt brysselkål (lite sorgligt..)
1 äpple

KL: 16 "Kvällis"
1 banan


KL: 21 "Frukost"
1 smoothie
1 kopp te

Resultat:
Gött med min runda. Tog en helt annan, för att jag inte ville komma i närheten utav det området som det begicks mord i igår.. Denna rundan var grymt bra faktiskt, mycket backar. Men den är nära mig och jag vill egentligen inte ha det så, för då kan det lätt komma en undanflykt att man ska vika av för tidigt och gå hem. Men iaf, imorse var det helt magiskt. Det var lagom kallt och bara så ljuvligt.
Maten idag är väldigt bra. Lite annorlunda upplägg, eftersom jag ska jobba vakennatt inatt, så tog en banan kl 16 innan jag gick och la mig. Vaknade igen vid kl 19. Tror det ska bli bra så iaf. Värre blir det ju imorgon :) Och tänkte att jag tar mig en smooothie innan jag går hemifrån och så har jag med mig lite youghurt som jag kan äta på natten och även massa te :)

Nu ska jag slappa i soffan lite, innan jag tar mitt pick och pack och drar över till grannhuset för lite nattajobb!

Sussa gott allesammans och ha en go Melodifestivals-kväll, för det lär ju typ halva Sveriges befolkning kolla på.
UTAN JAG!!!

Var rädda om varandra och er själva!

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!! Du, hur gör du din smoothie??
    Passar på att säga att du är riktigt duktig!!! Ha det gott!! Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Nina- Siris morsa11 mars 2012 kl. 09:24

    Grattis till så många hg ner!!!!! :) Gött gumman!

    SvaraRadera