lördag 24 mars 2012

Äntligen lördag

då är det dags för partyyyyy :)

Grymt morgonpass.. Slappar dag i soffan. Lunch ute i solen. Taggad för fest!!
Vågen imorse visade tyvärr inte på 2 kg minus utan bara minus 0.4 kg men det är helt okey.
Som min fina N sa, bättre minus än plus :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 05 Uppgång och jävlar anama!

KL: 07 Frukost
1 glas youghurt
1 kopp te

KL: 11 Mellis
1 glas youghurt
1 sked jordnötssmör
1 kopp te

KL: 13 Lunch
3 stekta sojakorvar
Kokt brysselkål
Senap
Vatten, vatten, vatten

KL: 17-18 Middag
Tacogratäng

KL: 19-03 FESTEN
Popcorn
gurka
dippsåser
VIN

Resultat:
Grym träning imorse. Tog en lång runda och för jäkla skönt. Körde intervall utan musik, men med hjälp utav lyktstolpar. Sprang 2, powerwalka 1, sprang 2 osv.. Hittade några bänkar längs med rundan, det måste vara dem utan armstöd, där körde jag. 10 st magövningar, 10 st knäböj, 10 st armdips. Och då 3 gånger med några spring/pw turer emellan. Grymt svettig och det var grymt skönt att komma igång igen. Nu är jag redo för kvällen där det ska skakas rumpa i flera timmar.
Maten är väl ganska bra om man bortser från popcorn och vinet.. :)

Imorgon, bakis som många utav oss kanske är, så har min vän lovat att bjuda på våfflor, våffeldagen som det är. Hur kommer hon orka detta?? Det blir frågan och svaret, det får ni imorgon.

Ha en riktigt fin lördag allesammans och på återhörande!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Du är riktigt duktig Anna!!! Jag tycker om att läsa din blogg!
    Ha nu härlig och rolig kväll!:-)
    Kram Jessica

    SvaraRadera