torsdag 15 mars 2012

Torsdag

och mulet idag. Dimmigt och blött i luften på morgonen, men det var fortfarande väldigt skönt ute.. Seg morgon var det iaf. Öppnade mitt stadium paket och tog på mig en lång och fin gul tröja... Kanske aningen för liten, lite osäker på om den större varianten blir för stor... Tar med mig den till götet imorgon för att kolla... Ska byta den ena långa gröna tröjan till en storlek mindre till fina N. Har fortfarande inte prövat allt, men en tröja föll jag pladask för... Haft på mig den hela dagen. Blå och fin.. Även den gula sport-Bh åkte på och gudomligt skönt. Mycket färg vill jag gärna ha. Då blir jag glad!

Till N&S för lite kaffe och bus och sedan begav vi oss till stadens hotell för att köpa biljetter till festen. Passade på att köpa oss en chailatte som vi tog to-go och en päron-mer till lilla S. Gottit!!

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen

Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så
Och en trofast vän är mera värd än guld
Jag vet, vänner prövas genom tidens gång
Sviker aldrig fast din väg är lång
Finns där vid din sida när vågorna slår
Håller det de lovar, det är vänner som består

Jag har fått en vän som jag kan lita på
I den mörkaste natt så finns hon alltid där
Mina tårar har hon torkat bort
Och tillsammans har vi skrattat gott
Hon finns där vid din sida när stormarna går
Ger mig mod att står för det jag alltid har trott på



DAGENS UPPLÄGG:

Kl: 04 Upp och ut.... Gick 500 m, sprang tillbaka

Kl: 05 Frukost
1 kopp te

KL: 12 Fika
1 chailatte

KL: 13.30 Lunch
3 majsbröd med smör och skinka
1 kopp youghurt

KL: 18.30 Kvällis
4 majsbröd med smör och skinka
2 kopp te

Resultat:
Hade ingen motivation imorse alls... Gick en liten bit i ganska lungt/högt tempo (normal tempo?) och sprang tillbaka! Kändes bra att ha gjort nånting iaf..
Inte super bra mat, men hann inte riktigt med lunchen och nu på kvällen så var jag så sugen på den kombinationen igen..

Be careful!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Nina- Siris morsa16 mars 2012 kl. 13:18

    Vad du e gullig:) Du betyder mkt för mig min fina vän! Var har du varit alla år? :) puss mitt hjärta

    SvaraRadera