tisdag 13 mars 2012

Tisdag

och vårkänslor....

Idag mina fina har det ju varit underbart... Upp på min runda, duscha och ätit frukost. Vila en lite stund innan det var dags för APT. Tog på min mina snygga jeans och min nya vårjacka. Glasögonen åkte på också, för det var ju så fint väder!! Kände mig dösnygg om jag får säga det själv :)

Efteråt skulle jag bara snabbt hem för skulle börja jobba kl 12 igen... Apt skulle ju slutat 11... Men vi hade helt glömt bort att gå igenom rutinera, så fick dra över lite. Alla andra kunde ju stanna och då kändes det konstig att jag skulle gå mitt i allt... Fick iaf skjuts utav H och fick hämtat mitt paket :) dock har jag ej öppnat det, för det var ju bara snabbt in, lämna paket och hämta den råa maten.. Fick allt tillaga den på jobbet, men det gick så bra så...

Haft en riktigt fin dag tillammans med J & M. Goa skratt och bara en helt underbar och mysig dag! Vad härligt det är!! Men man är rätt go i huvudet nu, så ska bli skönt att krypa ner snart.. Så inga kläder idag.. Är ledig imorgon, så då får det bli att gå igenom alla nya och fina träningskläder... :) Längtar faktiskt, men jag orkar verkligen inte...


Kl: 04 Uppgång och ut i rundan

Kl: 05.30 Frukost.
1 smoothie
1 glas proviva

KL: 12 Lunch
Stekt lax med kokt brocoli. Turkisk youghurtsås

KL: 17.30 Middag
1 Kesoburk med fetaost och oliv smak
Några plommontomater

KL: 19.30 Kvällis
1 kopp te

Resultat:
Bra med rundan.. Känns som om det bara går på repris nu, det jag skriver....
Bra mat. Kände att jag behövde vanlig mat idag, så det var rätt skönt att det fick bli lax... Mycket gott var det iaf :)

Begravning imorgon. Känns lite jobbigt.. Jag har varit på 2 st i hela mitt liv. Det kanske är många för att vara så ung eller så är det kanske få, vad vet jag.. Men denna kommer nog att vara hela annorlunda.. Inga psalmer kan jag tänka mig och så.... Får se vad det blir för kläder... Kan inte riktigt bestämma mig.. Svarta jeans, knälång kjol, svart/grå klänning... hm..?  Ska bli lite roligt, (förstå mig rätt) med att se alla gamla klasskompisar... Blir lite som en återträff fast på ett väldigt annorlunda sätt... Många skulle komma iaf..

Jag läste, på en blogg om LCHF, att det är bra att ha en liten fasta ibland.. Det hjälper tydligen till fettförbränningen men påverkar inte musklerna.. Mellan 16-24 timmar skulle man försöka hålla.. Att bara dricka te och vatten.. Med citron, gurka, naturell m.m... Men försök inte äta upp dekorationen :P

Nä, hopp i säng! Ingen ide att bara sitta av tiden och vänta på att gå och lägga sig. Bättre att krypa ner och läsa lite och bara lulla bort i nanaland.... Suss gott!

Be nice!

Love//Anna

P.s. Jag saknar min vän!! <3

1 kommentar: