tisdag 20 mars 2012

Tisdag

 och jobb. Ska alldeles strax bege mig. Tänkte bara skriva ett kort inlägg eftersom jag kommer hem sent ikväll, så då kommer jag inte orka..

Fortfarande tandvärk så körde på en fasta-dag till. Kunde inte ens snyta mig i duschen imorse, förstår ni då hur ont jag har det.. Aj aj aj!

Ska nog köra mig ett litet magpass idag på jobbet igen.. Ska iof på crossfit imorgon, men älskar, älskar, älskar at träna magen.... Får se. Utvärdering kommer imorgon.


DAGENS UPPLÄGG:

KL: 06 Uppgång..

Ingen frukost, bara te

Ingen lunch, bara te

KL: 17-18 Middag
Rester ifrån köttbullar i gräddsås med kokt brysselkål

Resultat:
Ingen morgonträning tyvärr. Vaknade utav sambons klocka och förstod inte alls vad som pågick...
Matenär väl bra, det som jag äter iaf. Fortfarande på fasta. Men påbörjar att äta igen imorgon. Måste ju testa mitt nya proteinpulver imorgon till smooothien :)

Nä, dags att ta på mig lite kläder.. Ja, jag har gått runt i morgonrock och mjukisbyxor hela morgonen, varför ta på sig tidigare än man behöver.

Ha en riktigt grym dag allesammans och var rädda om er!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar