onsdag 28 mars 2012

Morgontrött..??

Ja, då var det dags.. Att avslöja varför jag skrev ett inlägg kl 03.39 imorse....
Jag vaknade plötsligt utav en kramp i benet. Omtöcknad som jag var, så kollade jag på klockan och "såg" 5.56 och insåg att jag hade "försovit" mig. (Går ju upp kl 5 numera..) Så väntade snällt ut krampen och insåg snabbt att det inte kommer at bli någon träning idag heller, så hoppade in i duschen.
Hade pratat med nattpersonalen igårkväll om att vi skulle vinkas kl 5 när jag gick ut och hon skulle börja damma, så kollade min mobil i tron om att hon hade skickat ett -var är du?-sms och insåg till min stora fasa att klockan bara var 03.17
OMG!!!!
Jaha..... Vad gör jag nu. Pigg som man är efter en dusch.... Jaja, frukosttajm och sen somna jag gott på soffan fram tills att det var dags att gå till jobbet. Har trots detta varit väldigt pigg på jobbet, det är först nu som jag slockar så fort jag blinkar typ... :)
Men iaf, som ett brev på posten, och det var faktiskt ett brev på posten :) så kom mina stödstrumpor jag beställt, så nu jäklar ska jag få ordning på min ben. Hoppas jag!
Tyvärr har jag glömt att köpa batterier till kameran så kan tyvärr inte ta kort på dem, men kolla gärna in hemsidan

Södstrumpor

Tog mig en liten kvällspromenad till Ica och inhandlade lite peeling-produkter. Ska göra ett litet hemma-spa innan det är dags för sänggång. Hittade även dem omtalade fläsksvålarna.... Smakade ju inte riktigt som baconchips tyvärr... Så om någon vill ha en påse så finns det här :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 2.56 Uppgång... ??????

KL: 04 Frukost
2 smörgåsar med ost och skinka
1 glas proviva
1 kopp te

KL: 10 Frukost nr 2
2 kokta ägg
2 smörgåsar
1 kopp te

KL: 13.30 Lunch
1 smörgås
1 kopp te

KL: 16 Middag/kvällis nr 1
1 glas med youghurt
2 bitar chocklad
1 kopp te

KL: 19 Kvällis nr 2
1 kopp te

Resultat:
Pga kramp på blev det ingen träning imorse. Tänkte ut och springa/gå efter att jag slutat, men var väldigt skönt att slappa på soffan. :)
Maten har väl varit sådär.. Ingen vidare lunch eller middag, men nöjd på något sätt ändå...

Jaja, dags för att peela bort alla döda hudceller och sedan blir det mys i soffan innan sängen kallar.

Ha en mysig kväll och var rädda om er.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar