torsdag 22 mars 2012

Bad hela dagen...

Torsdag var det idag och fin blev den.. Helt underbar faktiskt. Har nog inte svettats så mycket som jag gjort idag på ett tag faktiskt, konstigt nog eftersom jag inte tränat under dagen.. Hmm, tänker ni då. Men om man som jag idag, valde bort ett bad för att jag skulle slippa detta klorerande vatten, så svettas man... uscha mig, vad jag svettades... Så nu vet ni det!!
Totalt slut i kroppen utav denna värmen iaf, både i badhuset och utomhus (tog ju vinterjackan idag, smarthuvud som jag är)


DAGENS UPPLÄGG:

Kl: 05 Uppgång och ut. Gick kortare och sprang längre sträcka idag. Gött mos!

KL: 06 Frukost
1 smooothie
1 kopp te

KL: 10 Lunch
Tacogratäng

Kl: 17 Middag
Tacogratäng

KL: 18.30 Kvällis
Oliver (tack fina H)
1 kopp te

Resultat:
Go morgon, dock lite stressad. Go träningsvärk iaf :)
Bra mat.

Jaja, orkar inte skriva så mycket mera. Har ju liksom inte hänt så mycket.
Och fina vän, får du tråkigt imorgon, så slå en pling :)

Take care now, bye bye then!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar