måndag 5 mars 2012

Första dagen

på denna veckan. Skulle bara jobbat till 12, men fick stanna kvar ända till kl 22. Är väldigt trött just nu, men kände att jag måste skriva ett kort litet inlägg. Bra dag har det varit.

KL: 04 Uppgång och ut på promenad

KL: 5.30 Frukost
1 kopp te

KL: 10 Frukost x2
Fröknäcke med smör
Te

KL: 14 Lunch
Revben

KL: 20 Kvällis
Keso-mellanmål

Resultat:
Bra träning, ganska bra mat dag.

Imorgon ska jag försöka göra lite lchf-pannkakor, tunna, och ta med ut. Jag ska nämligen ner till stan med N&S och shoppa lite på Nille igen. Tänkte om det blir goda pannkakor att då kan vi ha en liten pannkakslunch :)

Det blev som ni kanske förstår ingen spinning för mig idag, skulle velat gå på den imorgon bitt kl 10, men får se om jag orkar och kommer ihåg det imorgon. Annars kommer det flera dagar..

Nä nu måste jag hoppa i sängen, det är ju en dag imorgon också :)

Var rädda om er

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar