lördag 17 mars 2012

Minus igen...

God eftermiddag allesammans... Här är det finfint.. Träningen imorse gick super..
Viktnedgången denna veckan blev: -0,7 kg Gött!!!!
Visst hade jag väl velat ha lite mera, ungefär som förra veckan, men är absolut inte missnöjd. Bra jobbat av mig!
Iväg på lite förmiddags jobb... 3 timmar blev det bara.. Mysigt var det iaf.. Nu är jag hemma och lagar till lunchen idag.. Blir samma lunch på jobbet imorgon... Gott!
Tänkte ta med mina träningsschemat till jobbet ikväll och köra lite.. Nu saknar jag lite träningsvärk igen.. Haha!


DAGENS UPPLÄGG:

KL: 04 Upp och ut. Gick 500 m. Jogga 700 m. 10 vändor sprint uppför/jogg nerför backe. 10 vändor sprint uppför/jogg nerför trappa/backe.

KL: 05.30 Fukost
3 majsbröd med smör
1 glas proviva
1 kopp te

KL: 09 Mellis
Vindruvor ( ja, jag vet att jag inte borde men hade ingen annat hemma för att ta med för lite förmiddagsjobb)
1 kopp te

KL: 13 Lunch
Blomkål & brocoli mos med smör och kryddor
2 stekta korvar

KL: 18 Middag (jobbet)
Keldas sparrissoppa
LCHF glass... Smak: Smörkola..... mmm....

Resultat:
Go träning... Blir mera på jobbet tänkte jag ikväll.. Mycket promenader blir det ju också.. Trots regnet, men då får jag ju inviga mitt nya, fina regnställ :)
Bra mat dag, men mycket mat.. Duktiga jag :) Alltid lättare när man ska ta med sig för att klara hela dagen.. Då äter man nästan för mycket :)

Nu ska här ätas och packas för att sedan bege mig till jobbet. Ha en go lördag!!

Giv en extra tanke till dina nära.. Det förtjänar dem.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar