fredag 30 mars 2012

Oh lovlely friday! Eller.?

eller bara ytterligare en jäkla fredag som i min värld inte betyder nånting... Ja det kan väl tålas att tänka på..
Fy fan, vad jag mår idag. Har ingen ork eller energi alls. Så jäkla nere, fattar inte.
Ska bli så skönt att komma till jobbet och stänga in mig i den atmosfären så man slipper tänka på något..

Träningen imorse bestod utav ingenting.. Ett varv runt kvarteret på 30 min... Ja ni fattar hur snabbt jag gick då va..
Sen iväg vid 10, för lite handling inför lunchen- fast det blir middagen istället  och även för att köpa en klänning som blev min igår via facebooks köps/sälj-sida. Så jäkla snygg. Kostade 1300 kr ny, oanvänd och betalade 300 kr nu :)


DAGENS UPPLÄGG:

Kl: 05 Uppgång och ut...

KL: 10.15 Frukost
1 skål med youghurt

KL: 11 Lunch?
2 steka sojakorvar (från igår)

KL: 17-18 Middag
Bacon, brocoli, haricoverts, paprika, chili-glutenfripasta
1 celcius ?

Kanske lite chocklad och lyxoliver under kvällen också..

Resultat:Kom ut, men fan ingen  jävla energi eller motivation. Gick runt kvarteret med MYRSTEG, allvarligt.... Jaja, det tog ju 30 min iaf så fick ju den friska luften. Får väl försöka se det positivt.
Kommer ju gå lite på jobbet också...
Maten är väl bra. Ska ju till jobbet, lättare att hålla koll på det som intas och på att det faktiskt intas...

Fortsätta med maten och börja packa.. Börjar ju jobba om 1 1/2 timme..

Take care!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Peppispeppis! =D
    U go girl!
    Inspiration kommer och går men viljan den består (i vissa fall mindre doser men försvinner aldrig =D=D)

    Bara att komma Igen!

    SvaraRadera