söndag 25 mars 2012

Våffeldagen

är det idag.. Och god som min vän är lovade hon att hon skulle stå och göra våfflor idag. Oavsett hur bakis hon än var. :)
Jag har mått mycket bra under dagen. Drack vin på förfesten. Sen blev jag sugen på en öl på hotellet, men tog en mun och gav bort den. Drack vatten resten utav kvällen. Alltså från kl 00 ca... Oj va vi dansade... Så jäkla roligt!
N och jag tänkte att vi skulle äta lite natta mat också, så vi begav oss till stationsgrillen. Jag tog en ungdomsspecial. Mos, sallad och kebabsås. Jag fick med lite kebakkött också, men att äta mos igen var skumt. Kan bero på att det var äckligt pulvermos men det brukar vara gott, både nykert och med alkohol i kroppen, men inte inatt, vilket väl var bra. N skulle ha en hamburgare utan nån jävla lök och det var precis vad hon fick.. UTAN NÅN JÄVLA LÖK!!! Hahaha... Vi skratta så vi vek oss... Och där stod vi, gamla tanter på stan en lödag natt och begrundade ungdomens dagar.
Smarta alingsåsare också som stod i kö till stadens taxi, lång, lång kö... Suck tänkte vi medans vi spattserade trottoaren fram och kom fram till pressbyrån där jag fick ögonkontakt med en taxi som stod parkerad.. Efter lite vinkningar, så hade vi en taxi... Göteborgstaxi iof, men varför stå i kö och vänta när det finns en bara 2 meter därifrån.. Mohaha...
Hemma hos mig senare skulle vi hitta resorb... Tur att jag bara har 2 ställen jag kan lägga sådant på, så det gick ju lätt att hitta, men 2 fulla, vingliga och fnissande kvinnor i sina bästa år som ska försöka vara lite tysta.. Nja... :)
Men iaf, tack vare att man var smart igår, så mådde man ganska grymt idag ändå..

Trodde jag......

Efter våfflorna och bus med fina S, så drog baksmällan till. Oj oj oj..... Usch. Det var bara att vandra hemåt och lägga sig på soffan. Har sedan sovit i ett. Skönt (att sova) ja, kul (att må dåligt) nej.
Tack för igår älskade vän och alla andra som förgyllde den. Nu hoppas vi att det inte sker inom en iaf 6 månaders gräns. :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 10 uppgång...

KL: 15 Frukost/Lunch/Middag
Glutenfria våfflor med grädde och bärmix

KL: 18 Kvällis
1 skål med youghurt

Resultat:
Illa...

Nu ska jag snart sova igen.. Ska ju ut på min träning imorgon.. Saknar den lite när man haft en dag borta så här...

Var rädda om er.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar