söndag 11 mars 2012

Söndag...

Jaha, då har man varit vaken hela natten. Och varit pigg.. Dem 2 timmarna jag sov på eftermiddagen/kvällen var nog väldigt bra. Var ju inte ens trött när jag skulle gå hem nu imorse, så det var lite illa. När jag drog upp persiennerna på jobbet vid 6-tiden så börja ju solen lysa på en klarblå himel och jag bara såg vilken fantatisk dag det skulle bli. Lite tråkigt att gå och lägga sig då, men vad ska man göra...
Önskade att jag hade haft längre till jobbet, för luften var så grymt underbar!! Gick och sniffade dem 20 sek det tog att gå hem... Sov gansk bra på morgonen. Lite sämre framåt förmiddag/lunch och bestämde mig att gå upp en liten stund innan klockan ringde.. Var inte så trött när jag kom upp heller, bara mera annorlunda..
La mig i soffan, käkade nykokta ägg och kolla desperate housewifes och greys anatomy, lipade järnet, så känslig som jag är... Var ändå inte trött utan satt/låg kvar för att jag ville se programmen... Gick ut vid 17-tiden, det var väldigt skönt. Får ju passa på lite när det är fint väder också... Ändå inte trött.. konstigt... Men nu när klockan är sju, den vanliga tiden, nu börjar jag bli trött... Så jag sov väl tydligen väldigt bra, exakt dem timmarna jag behöver kanske... Vem vet.

Börjar känna träningen i magen iaf, gött :)

KL: 21.30 Begav mig till jobbet.

KL: 01.30 Mat
Youghurt

KL: 04 Träning.
Magen fick sig en genomkörare

KL: 05 Mat
Youghurt
1 grapefrukt

KL: 07.45 "Kvällis"
Youghurt

KL: 14 Uppgång/Frukost ?
3 ägg med salt
1 kopp te

KL: 18 Lunch/Middag
4 stekta sojakorvar med senap

KL: 19 Kvällis
1 kopp te

Resultat:
Oj vad många måltider, men så blir det väl... Var ju hungrig vid 1 igen, efter min smoothie. Sen efter träningen så mådde jag lite illa, så var tvungen att äta och det var väl bra. Och sen upptäckte jag att det var så lite youghurt kvar när jag skulle packa ner den för att ta hem, så åt upp den, som en liten kvällis innan jag skulle sova.. Annars bra!
Gött med lite morgonträning också.. :)

Kändes jäkligt gött igår med att ha tappat 1,7 kg.... Duktiga jag!!


RECEPT:
Smoothie
frysta bär- häll i en mixer och mixa fint/smått
proteinpulver
grädde/youghurt
mjölk

Mixa allt! Häll på mer mjölk till önskad konstistens. Njut!

Nä, men jag kryper nog ner i sängen nu då.. Fortsätter läsa i min underbara Katrin bok, men kommer nog somna som en stock ganska tätt inpå. På återhörande!
Glöm inte att ta vara på dem du älskar och bryr dig om!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Nina- Siris morsa11 mars 2012 kl. 19:23

    Blir så stolt över dig min vän. Nattjobb, ner på vågen och bara helt grym! Haha lite roligt att du tränade på jobbet..haha skulle velat gå förbi och se dig ligga där pusta och flåsa:P Men det kanske man skulle börja med:P När jag har natten på jobbet på fredag kommer väl jag inte kunna sova..för tyst typ...:P

    SvaraRadera