söndag 18 mars 2012

Vaknade

 på jobbet, sov bra. Go frukost och allt flöt på... Tog en långpromenad och sedan lunch... Bra dag!
Har dock fått problem med min ena visdomstand igen, som har valt att gå ytterligare någon ynka 1000-dels utav en milimeter upp igen.. Gurglat med lösning redan 3 gånger..Ont, ont. Funderar på att kanske påbörja en fasta när detta ändå håller på.. Mer om det längre ner.

Gårdagens mat/träningsupplägg: Drack en 1/2 celcius vid 18 tiden, innan det var dags för promenad nr. 2. Körde mitt magpass under kvällens gång också. Kändes gött.

Gjorde en hemmagjord pizza igår på jobbet(inte till mig alltså) med en hönökaka, ketchup, skinka, ost och basilika.. Det doftade ljuvligt och retade upp mina smaklökar. Den gick ner rätt snabbt så var nog kanongod...

Kollade på reprisen utav Desperate Housewifes idag också.. Åh... spännande....


DAGENS UPPLÄGG:

Kl: 05.45 Uppgång

KL: 06 Frukost
1 skål med youghurt
1 grapefrukt
2 koppar te

KL: 10 Mellis
1/2 celcius
2 bitar 70% apelsinchocklad (rester ifrån när jag träffas N&S)

KL: 12 Lunch
2 stekta sojakorvar
brocoli & blomkålsmos med smör och kryddor

KL: 17 Mellis/mys
Lchfglass (ja, jag vet. IGEN)
Te

Resultat:
Ingen träning idag.. En lång promenad bara dock...
Maten är väl ganska bra. Har så ont i munnen. :(
Mådde illa igår efter soppan, kändes som om jag hade över ätit, men kanske åt för fort eller jag vet inte.. Jobbigt var det iaf...


Fasta:
Eftersom jag redan har så ont i munnen och det är kämpigt med att äta, så funderar jag på att påbörja en fastaperiod.. Hade ändå tänkt göra denna veckan och eftersom jag ska ut på lördag så är det ingen ide att göra det då.. Kommer i så fall somna på soffan hos bästa N innan klockan slagit 20.00 :)
Så kan väl egentligen köra på en redan imorgon då.

HÄR kommer en länk om just detta.

Om jag nu, klockan 17 påbörjar fastan och så äter jag middag nångång mellan kl. 13-17 tiden imorgon så har jag haft mellan 20-24 timmars fasta.. (jag läser en blogg där hon åt en måltid om dagen, alltså ca 24 timmar mellan varje måltid och det funkade super bra)
Jag får ju dricka kaffe, te, vatten och celcius. Det fixar jag galant.. Spännande....
(Nu kommer J bli sur på mig, jag som lovade att jag skulle äta mer... :S )

Nu ska jag slappa lite.. Planera och fixa.... Ha en go kväll allihopa...

Var rädda om er!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar