lördag 3 mars 2012

Idag är jag lite besviken.


Jag bad och bönade om att få tillbaka några saker igår som jag lånade ut för ett tag sedan. Jag sa att jag verkligen behövde dem idag och att dem kunde lämnas i min brevlåda, men imorse när jag var ute och kollade, så var den tom. Jaha, vad hände. Gick inte mitt sms fram eller.. Så jäkla tråkigt.
När ska den som lånat ut sakerna faktiskt säga till att man behöver dem igen eller är det upp till den som lånar att se till att dem kommer tillbaka..?
Jag tycker det är dåligt iaf, speciellt när man ber om det...

Nu när jag fått det ur mig, så kan vi fortsätta.

Vägningen imorse visade på........ -0,2 kg!! Yes, kände mig asgrym som faktiskt inte hade gått upp efter denna dåliga veckan. Gött mos!

Gårdagens matintag blev lite annorlunda än planerat. Sambon ringde och sa att han var vrålhungrig och frågade om vi skulle äta kebab... Ja varför inte tänkte jag. Så en grekisk sallad med kebabkött intog jag istället för räkor doppade i chilisås. Tyckte att det skulle bli jättegott med kebab, men när jag ätit hälften och egentligen var hyfsat mätt, hittade jag ett hårstrå. Jag tror det var mitt egna för det var långt och våra kebabbagare har kortklippta hår, men det fick mig ändå at bli äcklad och ÅNGRA att jag inte stod fast vid mina räkor. Det är ju så jäkla gott!!

Imorse på min runda, så mötte jag 2 unga killar som troligtvis var på väg hem ifrån festen. Dem doftade ganska starkt utav spriten som dem fortfarande drack utav. Hujeda mig! Folk är alltså på väg hem från festen när jag går upp och går ut och tränar. Känns lite hemskt att jag har blitt så gammal? konstig?  att det faktiskt är så. Men jag kanske bara prioriterar annorlunda. Jag kommer ihåg den tiden när man faktiskt åkte hem ifrån festen vid 5 på morgonen, men fy vad hemskt.

By the way, så här snygg var jag igår....
Inga ansikten här inte, inte om man ska ha koll på den snygga klänningen jag hade på mig och mina raggsockor. Love it!

KL: 03.30 Vakna. Bättre än dem 2 senaste dagarna, men lite tidigt ändå. Men är man utvilad så är man
Ut på rundan iaf.

KL: 06 Frukost
1/2 glas med youghurt och hemmagjord musli
1 grapefrukt
fröknäcke med smör
Te

PROMENAD

KL: 12 Lunch
Zuccinigratäng

PROMENAD

KL: 18 Middag
Rester ifrån Zuccinigratäng
1 celcius Vilda Bär
Några chocklad bitar

PROMENAD

Resultat:
Gött med rundan. Älskar den, känns konstigt att inte gå den varje dag... Och idag var det -7 när jag var ute och det var så friskt.
Maten är bra. Har ju alltid koll på den när jag är på jobbet, så...

Många promenader blir det idag. Ska ut på den första nu och det blir alltid två på jobbet. En under dagen och en innan kvällsmaten. Så underbart.

Nepp dags att sätta ingång, gäller att insupa varje del utav dagen så inget går förlorat!!
Take it Easy!

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Vilken tid brukar du somna när du går upp så tidigt? :)

    SvaraRadera
  2. Har inte hunnit vara inne här på din blogg den sissta tiden då jag har haft fullt upp.

    Men oj oj jag läste detta inlägg:( Tråkigt!

    Jag såg inte ditt sms på fredagen då jag var i Göteborg. OCh på lördagen ringde jag och skrev till dig. Så dina 2 böcker och tidningen kom till dig på söndagen. Jag tackar så ödmjukt för lånet och tycker att det är tråkigt att du blev så här besviken över att jag inte kom med böckerna på lördagen som du önskat.Ber om ursäkt och hoppas att det känns bättre nu för dig!


    Ha det gött!
    kram ♥CC♥

    SvaraRadera