torsdag 29 mars 2012

Jag..

fattar inte varför det ska vara så svårt att komma på en jäkla rubrik... Men men... Tråkiga jag är i farten...

Härlig start på dagen iaf, då jag kom ut på min runda. Träffade fina N&S som jag tog en kaffe (S tog gröt) med och en härlig promenad till Maxi. Sedan blev det jobb.. Kändes tungt från början. Lite seg idag, men jäklar, sen kom vi igång :)
Nu sitter jag här på kvällskvisten. kanske ska ut på en kvällspromenad annars blir det sängen tror jag minsann.

Testade ett par utav mina nya stödstrumpor idag också. Det har känts jättebra. Fina är dem och allt :) Tog den mildare varianten idag och det tryckte väl mera precis i början men det har ändå känts bra hela dagen och det brukar det väl för det mesta göra annars också, så aja... Får testa den andra sorten också..

Träffade fina A idag också med lille T. Fick hjälpa till lite med bussen och det är fan inte lätt när man inte har åkt på massa år och inte vet vart man ska gå av exakt för att komma så nära som möjligt. Härlig att se dig igen :)


DAGENS UPPLÄGG:

KL: 05 Uppgång och ut på rundan :)

KL: 06.30 Frukost
1 smooothie
1 glas proviva
1 kopp te

KL: 12 Mellis
1 kesomellanmål

KL: 14 Lunch
2 stekta sojakorvar och koktt blomkål

KL: 18 Middag
2 steka sojakorvar och kokt blomkål

KL: 19.30 Kvällis
1 kopp te

Resultat:
Härligt att komma ut på rundan igen. Kändes som om det var evigheter sedan. Gick rundan idag och ingen magträning. Imorgon kör vi hårda bud igen :)
Maten har varit väldigt bra. Nästan lite stolt över mig själv :)

Nepp, slapp lite i soffan och så får vi se vad som händer.

Var rädda om varandra!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar