måndag 19 mars 2012

Ja, då var..

det Måndag igen.


Go dag, med solsken men mycket blåst. Snö har det kommit på några ställen i landet, var det den sista tror ni?? Jag såg iaf att mina tulpanlökar är på väg upp, så jag hoppas innerligt att det inte kommer mera snö eller blir kallare, vill hellre ha upp dem så det blir vår.

Trots matbrist så har jag haft den bästa utav bästa energikickar. Städ, cykelpumpning, promenad till affären, promenad till fitnesbutiken för att införskaffa
PROTEIN!
Smaker: Skogsbär & Persika

Kollade igenom lite gamla bilder och hittade den här på mig...
Saknar min rosa fluffiga mössa något så oerhört...
Grymt snygg i rött hår eller hur :)

Min nya snygga GULA tröja. Visst är den läcker.
Mig i jeans också, det var länge sedan...

La mig en stund efter alla promenader på soffan, tänkte vila lite. Men The F-word kom upp och bara älskar Gordon Ramsey så det gick ju inte. Försökte ta mig upp men det gick inte. Kändes mig seg.. Men när jag väl tog mig i kragen och steg upp, då jäklar blev det andra bullar.... nämligen köttbullar..

Och tacogratäng.... Så det blev en del matlådor...
Dem 2 till vänster är min sambos, det ska ner mer kolhydrater där i, varav större burkar.
Dem 3 lådorna i mitten innehåller köttbullar redo att frysas.
Dem 6 lådorna på slutet blev tacogratäng och dem andra 3 mina köttbullar med brysselkål
Så nu finns det mat iaf :)




DAGENS UPPLÄGG:
KL: 04 Upp och ut.

Ingen frukost, bara te

Ingen lunch, bara te

KL: 17 Middag
1 mini portion utav hemmagjorda köttbullar i gräddsås med kokt brysselkål
1 mini portion utav tacogratäng

Resultat:
Träningen, blev gå 500 m, jogga 700 m. Tänkte köra lite övingar ifrån crossfiten, men kände mig urdum när jag stod där på kullen så tidigt på morgonen, så fortsatte på en extra joggingrunda... Träningsvärk i magen idag iaf sen i lördagskväll, känns gött..
Maten då. Jag har ju haft fasta, trodde att det skulle vara jobbigare att gå utan mat så länge, men det gick bra. Har ju trots allt tandvärk och inte var så super sugen på att få tugga nånting ändå... Men det är konstigt, vissa dagar har jag knappt ätit nånting för att jag inte varit sugen och inte haft någon hungerkänsla överhuvudtaget, men idag, när jag inte "fick"/kunde äta då har hungern krypit på.. Konstigt..
Jag har inte bestämt mig ännu om hur jag gör med maten imorgon. Får se...

Imorgon ska jag besöka skin care här i Alingsås för att boka tid för en sådan HÄR. Ser ni längst ner att alla som tränar på IS har 10% rabatt på vaxning, jag funderar på ben och armhålor... Någon som har något tips innan kanske?? Gör det ont?

Nä, nu ska jag varva ner lite i soffan med massa te, innan det är dags att krypa till kojs...

Var rädda om varandra! Och ha en super kväll!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Nina- Siris morsa19 mars 2012 kl. 20:40

    Ah men du kan vara duktig! :) Haha inte ser du dum ut när du står å knäböjer på kullen..inte då! :)
    Crossfit på ons...om jag e bättre, e jag nog med tror jag..min käre make som coach..yikes, kan bli tufft! Du hänger väl på! :) Kram min fina

    SvaraRadera