torsdag 16 februari 2012

var rädd om det liv du fått

Torsdag idag. Snart är det helg igen. Eftersom jag ska jobba fredag-lördag och sedan söndag-måndag, så tar jag vägningen på söndagmorgon istället. Så blir en långvecka denna gången och en kort nästa vecka. Hoppas det blir bra resultat ändå. =)

Igår hade jag ett ljusparty här. Det var så mysigt.
Vi blev bara några stycken, men det är så härligt att få över lite väninnor, prata, skratta och äta gott.
Blev hyllad över det goda fröknäcket jag har tipsat om här tidigare. Roligt!
Tyvärr glömde jag ta kort på hela ljusbordet som var fantastiskt vackert! Tack fina C.

Fick även igår, reda på att min gamla klasskompis inte längre finns kvar här hos oss. Hemskt!
Även om det har gått 6 år sedan vi umgicks, så har vi ändå hälsat och pratat när vi har stött på varandra.
Har så mycket minnen utav honom ifrån våra BF-tider, svårt att tänka sig att han inte finns kvar längre.
Jag får även lite känslan, varför gjorde jag ingenting för honom?
Jag visste ju att  han hade problem, varför hann jag inte rädda honom?
Men, det är ju så antar jag. Man tänker på det precis när man träffat honom och sedan rullar livet på. Man får sina egna problem som man måste lösa och så vips är allting annat ur världen.

En väldigt vacker människa har tyvärr lämnat vår jord nu alldeles för tidigt. Hoppas att han finner den ro han behöver!
R.I.P!





KL: 04 Upp och hoppa!
Löpning, mage/midja/core-pass idag på gymmet, löpning

KL: 06 Frukost
1 smoothie
1 kopp te

KL: 11.30 Lunch
Rester ifrån zuccinigratängen
1 kopp te
Kaffechoklad

KL: 14-16 Bad med jobbet + promenad

KL: 18 Middag
Rester ifrån fläskfilen med zuccinigratäng

KL: 19-20 Kvällis
Nånting på tupperwarepartyt ikväll. Återkommer imorgon.


Resultat:
Grymt bra jobbat på gummet. Kommer ha en satans träningsvärk imorgon, känner redan =)
Löpningen gick sådär, även om jag genomförde den, så fanns det allt för många tankar som flög runt.
Det kom en och annan tår under rundan och det var allmänt jobbigt....
(då är det ännu skönare att det inte finns några andra människor ute och kan se mig gråtandes)

Äter bra! Absolut inte sugen på varken pasta, potatis eller sötsaker. Skönt!


Nu ska jag snart iväg på jobb och ikväll blir det som sagt tupperware. Ska köpa matlådor =)
Men först lite mera te!


Ta ingenting för givet. Det kan vara över så fort. Var rädda om er.

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Tack söta goa Anna för en mysig kväll igår! Maten var fantastisk! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Anna för ett trevligt ljusparty:) Längtar till mina ljus kommer, tände honungsmelonen här idag och det luktade såå gott!:)
    Och din mat...god damn!

    SvaraRadera