lördag 25 februari 2012

Lördagsmorgon

Jag verkligen älskar att vakna upp på lördagar och efter att ha avbockat träningen, kunna sätta mig i soffan, äta frukost och mysa ner mig under min fina dunfilt som jag fått av min bror. Alldeles tyst överallt och helt gudomligt.

Vägningen imorse visade på +-0

Ska väl vara glad, men hoppades verkligen på att gått ner lite mer. Men men, bråttom har jag ju inte.


KL: 04 Upp och hoppa (snarare rulla ut ur sängen, träningsvärk så det skriker om det)
Gick rundan, in på gymmet, körde mage-midja-core och fortsättning på rundan

KL: 06 Frukost
6 st majsbröd
1 stor kopp te med cocosfett

KL: 11.30 Lunch
Rester ifrån glutenpastaröran. La till lite fetaost och vitlöksklyftor som blev över från igår

PROMENAD (jobbet)

KL: 18 Middag
Keldas Färdiga Soppa. Antingen tomat eller sparris

Resultat:Gött träningspass, fick dock gå rundan idag pga träningsvärk, men det gick bra.
Bra mat dag också. Orkade inte laga någon mat idag så fick bli att ta med sopppa till jobbet.


Nu ska jag packa till jobbet. Ha en helt underbar lördag.

Love//Anna

1 kommentar: