tisdag 28 februari 2012

Jag är kass....

... på att komma på rubriker. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt. Men man försöker väl hitta nånting som beskriver dagen man har varit med om, det det låter inte så lockande i alla lägen...

Idag ser ut att bli en fin dag, klockan är iof 13 snart så halva dagen har väl egentligen passerat, men det är först nu, den senaste timmen som faktiskt solen har kommit fram.

Jag gick upp 4 imorse igen, kändes otroligt gott. När jag stod och valde bland vilket träningspass jag skulle göra idag och vad som skulle fungera bäst med tanke på att jag har lite ont i ryggen och svanken, så valde jag helt enkelt bort själva passet och tog bara min runda, som jag idag promenerade runt. Bättre att ta det lite lungt första dagen så man inte kör slut på sig, men imorgon blir det nog både spring och träning.

Jag ska även bli medlem på friskis&svettis. Har kommit på att man kan skaffa ett 6 månaders kort för 700 kr plus 100 kr i årsavgift, det blir ca 130 kr i månaden. 800/6 = 133,33 och då kan jag få mina spinningspass och  även lite skivstångsträning. Kostar ju multum att gå ett pass på hälsostudion eller sportlife, och känner ingen (som jag vet nu iaf) som har prova-på-kort, så blir väl kanon att göra så här =)

Nu har jag betalat mina sista räkningar. Det var:
  • Kläder ifrån Ellos
  • Gardiner ifrån Jotex
  • Kläder och skor ifrån H&M
Även betalat alla ljus från Partylite och kökssaker ifrån Tupperware, så nu känns det bra!

Ska beställa lite saker ifrån Partylite för mina presentkort som bara ligger. Änna dags nu eller vad säger ni?
Det svåra är att bestämma sig för bara några saker, vill ju ha så mycket. Men det kommer fler gånger...


Här är några saker som jag bara vill ha.... Vad tycker ni?

Jag vill hemska gärna ha denna också. Så fin att ha med sig. Älskar ju rosa! <3


KL: 04 Uppgång. Promenera rundan

KL: 06 Frukost
1 grapefrukt
1kopp te

KL: 12 Lunch
Tacoköttfärs och tomatsås kvar sedan pizzan. I med massa keso och ost. Gott och MYCKET mättande
1 Celcius Cola

KL: 18 Middag/Kvällis (jobbet)
Fröknäcke med smör
te

Resultat:Härligt att röra på sig igen, även om jag gjort det under dessa 2 dagar ändå, men det är något speciellt när det är så tidigt och tyst. Skönt svalt var det, men inte kallt. Trots allt 5 grader ute då =)
Maten är bra, dock inte sugen på nånting i morse.


I morgon är jag hel ledig igen. Ska till vinden när dem öppnar kl 13, hoppas på att hitta lite fynd. Älskar att second hand-shoppa. N&S skulle nog också med om dem håller sig friska och krya.

Vad ska jag göra nu då? BARA 3 timmar kvar tills jag börjar jobba? Tråkigt att det fick bli ett så kort pass, hade känts bättre att börja typ 12-22 istället för 16-22, men vad gör man när inte timmarna räcker till.
Får väl dammsuga lite och pyssla om i hemmet. Måste ju göra plats för alla mina fina nya kläder och saker..
Vill ni att jag lägger ut det jag inte vill ha längre här för försäljning eller ska jag skippa det? Roligt om man kan byta grejer med varann.

Massa kärlek och värme till er alla. Hoppas ni älskar mera!!

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte riktigt smälta att du går upp och tränar kl 4?!?!? Hade varit kul att läsa om hur du motiverar dig, jag har ju svårt att komma upp klockan 7.

    SvaraRadera
  2. Du behöver ju inte fler prylar hemma :p

    SvaraRadera