måndag 27 februari 2012

Nya inköp

Hej!
Måndag och allt är bra. Varit sjuk nervös inför det förbaskade provet, det visade sig att det var vart 3:dje år man blir kallad och det gick ju bra. Bara jobbigt och onaturligt?! att göra det...

Vidare iväg på stan drog jag iaf. Fick ett gullig sms utav fina N som gärna ville träffas, så det var bara att ta bilen hem och promenera med henne och S in till stan igen. Köpte med oss varsin kaffe på Espressohouse och gick upp till barnrummet inne i vår galleria. Jag fick köpt mig lite saker iaf:
Schampo och deoderant ifrån denna butiken. Deon ska vara utan aluminium.

Lite vårdande för tänderna. Använder munsköljen i vanliga fall och om man köpte en nu fick man e tandkräm på köpet. Bra va? =) Jag köpte även zink-sugtabletter (vet inte ifall det var dessa som jag blev rekomenderad) för att förhindra att jag tar en tuggumi eller en halstablett. Har en för många att ta förmånga utav dem sistnämda.

Passade på att gå in på Nille (heter det så) och köpte lite ljus också. Romantica hette dessa i vacker lila färg.


KL: 06 Uppgång. Sovmorgon idag. Kändes sådär

KL: 07 Frukost ??? Inte alls sugen idag
1 grapefrukt
te

KL: 9 Stilla-nerverna-småätande
Lite chocklad
min lunch bestående utav 4 bitar glutenfri pizza från igår

KL: 12 Fika
1 chailatte med fina N

KL: 14 Lunch
Keldas sparrissoppa

KL: 20 Middag/Kvällis
2 kokta ägg
te

Resultat:
Trodde jag behövde sova ut lite och ha en vilodag, men kände mig inte alls tillfreds med att gå upp denna tiden och bara sätta mig och äta/dricka.
Maten har varit bedrövlig egentligen. Ingen kolla på nånting känns det som. Aja, nya tag imorgon =)


Dags att nanna kudde, ska ju upp tidigt imorgon för lite träning.
Blir förövrigt ett tidigt(mitt-på-dagen) inlägg imorgon, då jag har bredvidgång fram till kl 22, så behöver bums hoppa i sängen när jag kommer hem efter det.

Tips på något gott till middag mottages tacksamt. Ska försöka ha finmiddag här någon dag!

Var rädda om er och ta vara på dagen.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar