söndag 19 februari 2012

Godmorgon!
Jag älskar att vakna upp på söndagar, det är någon särskilt ledighetskänsla som infaller.


Vågen imorse visade på - 0.4 kg.
Blev väl lite besviken på det eftersom jag tappade ett kilo förra veckan, men det är minus och det är grymt!

KL: 4.45 Upp och hoppa.
Ut på rundan, in på gymmet. Körde ett extra pass med mage/midja/core. Ut på sista biten av rundan.

KL: 6.30 Frukost
1 smoothie
1/2 kopp te

KL: 12 Lunch
Rester ifrån pannbiffar i gräddsås med kokt brocoli och brysselkål

KL: 18 Middag
Samma som ovan


Resultat:
Gött att köra av ett riktigt pass igen. Det var lite halt ute, men valde att försöka iaf än att inte göra nånting på gymmet som i fredags. Och det gick ju, jag kom ju runt, även om jag slant till lite ibland...
Promenad kommer ju på jobbet senare idag också.
Maten är bra. Ska till jobbet och då har man ju stenkoll på vad man stoppar i sig. Massa te kommer att drickas iaf.

<3 Tack min fina vän för att du finns! Du är guld värd och jag skulle gå tusen och tusen mil för din skull! <3


Ha en helt fantastisk söndag på er alla goingar. Var rädda om er och era nära.

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att jag går lite upp och lite ner hela tiden. Ett kilo ner och helt plötsligt så visar den 0,3 upp osv ............ Men det går ju sakta åt rätt håll:)!

    Har du flera goa tips på LCHF? Jag önskar lite mer mellanmål ider ♥

    Vad duktig du är på att träna.


    kram CC

    SvaraRadera
  2. <3 Duktiga Anna:)
    Puss!

    SvaraRadera