fredag 3 februari 2012

Underbara fredag?

Fredag idag då. Vägning imorgon bitti!!!!!
*håller tummarna*


Busat med finaste tösen idag. Så härligt.
Tack för idag N!
Sett på när snön yrat utanför.
Tillsammans med solskenet så ser det ut som diamantgas typ... Konstigt att förklara, men otroligt vackert!


KL: 04 Upp och hoppa!
På med träningskläder och ut i kylan. Och med 3 par byxor så tog jag mig runt.
300 situps

KL: 07 Frukost
4 st ost och skinkrullader med philadelphiaost
1 grapefrukt
1 glas proviva
1 stor kopp te

KL: 11 Fika
1 kopp kaffe
1 chockladmousse

KL: 14 Lunch
Hemmagjord hamburgare (rester ifrån gårdagen)

KL: 19 Middag
Tacogratäng


Resultat:
Gött med tränig idag.
Maten har varit bra.
Druckit väldigt lite bara. Inte bra!


Jobba mitt första ensamma arbetspass imorgon då. Ska bli spännande.
Kommer gå galant, det vet väl jag.
Därav att jag gjorde tacogratängen, den är väldigt bra att göra matlådor på.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll, oavsett hur ni tillbringar den.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar