lördag 18 februari 2012

Lördag och 62,8 km...

Jobbat idag då, så ingen träning på schemat. Ganska skönt.
Imorgon blir det hårda bud eftersom jag har vägning =)
Mina jeans har suttit väldigt löst faktiskt, så känner verkligen att jag har tappat runt mage, rumpa och lår.
Bara det att jag har jeans utan att få ont i magen, är ju suveränt.

Jag glömde ju berätta att i torsdags som mitt paket från Bodystore och det innehöll bland annat detta...

  • Mycket bra ersättning för pasta. Den var dock lite grynig i konsistensen, men väldigt god och mättande.
  • Fick även en påse med cocschips (väldigt goda med bra smak utav cocos)
  • Massa cocosfett (precis i lagom tid, då min burk precis tog slut)
  • Några prover på D-vitamin.
  • En stor kartong med fiberhusk (så nu ska här bakas lite)


KL: 05.30 Uppgång


KL: 06 Frukost
2 dl turkisk youghurt med bär, vaniljpulver, sukrin och hemmagjord musli
1 grapefrukt
1 kopp te

PROMENAD CA 6 KM


KL: 14 Lunch
Pasta a´la Gordon Ramsay



KL: 16 Fika
1 stort glas med varm chocklad med grädde och riven mintchoklad.
(givetvis var all choklad 70%)


KL: Middag
Känner mig inte nått hungrig, så avvaktar. Kanske bara tar några koppar med te ikväll...


Resultat:
Bra mat dag. Det som har varit iaf.
Skönt att man promenerar så mycket på mitt jobbet
Då kan man inte räkna det som en vilodag och man känner sig inte så dålig om man lägger sig på soffan =)



RECEPT:

Pasta a´la Gordon Ramsay
Bacon som du steker knaprigt
Vitlök som du fin hackar och slänger ner i stekpannan
Vispgrädde som du häller i och låter koka upp och reducera så den blir tjock
Ärtor som du häller i, låter koka upp igen och bli ännu lite tjockare
Riven ost, som du lägger i på slutet.
Sen häller jag i den kokta pasten i stekpannan och blandar ordentligt....


Promenad blev det igår också ja, först en lång på ca 8 km och sedan en på kvällen på ca 4 km.

Total sträcka denna veckan blev alltså... 62.8 km. WOW!


Nu ska jag krypa upp i soffan med lite te. Skissa på lite tygideér och bara mysa.
Ska kolla på bodyguard ikväll och hylla vår allas Whitney Houston! Så grym röst!!!

Ni är väl rädda om varandra..
Take Care now, bye bye then!!! :P

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar