söndag 26 februari 2012

Söndag!!
Idag har det varit helt fantastiskt ute. Gick en förmiddagspromenad på jobbet, det tog väl nästan 2 timmar iaf, men det gjorde absolut ingenting för det riktigt värmde i ansiktet.
Öppnade balkongendörren när vi kom hem igen, så satt min brukare innanför och sola sig och jag satt utanför på en filt och njöt av att man kan ha det så gott trots att man jobbar. Har fått dem första fräknarna för iår, det känns som sommar, men ser på yr.no att det ska komma snöblandat regn imorgon, det lät ju inte allt för lockande.

Imorgon bär det av och göra det förbannade provet som är så obehagligt. Försökte tänka på förut, när jag var där senast, och trots att man minns allt så klart, så var det faktiskt 5 år sedan jag gjorde det. Kan det stämma? Är det var 5:e år man blir kallad? Alla kvinnor vet vad jag pratar om, det är inte något man ser fram emot. Men är ändå jäkligt glad över att man faktiskt får göra sånt.

KL: 05.45 Uppgång. (vaknade innan klockan som skulle ringt 06)

KL: 6.15 Frukost
2 kokta ägg
fröknäcke med smör
1 grapefrukt
Te

PROMENAD CA 6 KM

KL: 12 Lunch
Keldas Soppa. Tomat blev det idag.

PROMENAD CA 4 KM

KL: 18.30 Middag
Glutenfripizza med hemmagjord tomatbas, skinka, tacoköttfärs, ost och basilika

Resultat:Vilodag då jag jobbat. Gött med promenader iaf.
Maten har varit bra. Pizzan blev förjäkla god =)


Imorgon blir en till vilodag. Hade lite onda aningar i halsen när jag var ute imorse, det kan ha varit innan jag hunnit mjuka upp stämmbanden, men tar hellre det säkra före det osäkra och tar en vila. Vill absolut inte bli sjuk nu när det går så bra med träningen. Då är det så tråkigt att bli sjuk. Det bara kliar i kroppen och man vill ut och träna..
Men men *ta i trä* jag blir inte sjuk!!

Tänkte ta mig en liten stund på stan efter det satans provet, om det inte gör ont då vill säga, och hitta dem zinktabletterna som jag blev rekomenderad istället för tuggummi eller halstabletter.

Njut av den sista stunden av denna dag, för den kommer aldrig mer igen. Var rädda om er!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. Har tänkt på dig idag, hoppas provet gick bra. Inge kul det där...

    SvaraRadera