måndag 13 februari 2012

ohoj..

Ledig idag, skönt.

Tog en promenad med min fina vän och hennes dotter. Hälsade på djuren i Nolhaga djurpark/barnens lantgård.

Hämtat paket som jag beställt ifrån H&M. Dumt kanske att beställa mindre kläder, men då får jag ett tydligare mål =)

Beställt lite gott ifrån Bodystore, som borde komma redan på onsdag om jag har tur. Förbaskat snabba dem där.. =)
Så fina CC, när vi träffas har jag med mig en liten present ;)

Köpt fina vita tidskriftsamlare, så man en gång för alla kan få ordning på alla pappershögar som bara ligger och dräller runt omkring i lägenheten.


KL: 04 Upp och ut på rundan, in på gymmet.
Axlar och armar stod på schemat idag.
Sedan slutet på rundan.

KL: 05.30 Frukost
1 flaska vatten
1 dunder smoothie (blev så mätt så jag inte ens orkade dricka te)

KL: 11 Lunch
5 st ost och skinkrullader fyllda med philadelphiaost
1 celcius

PROMENAD CA 4 KM (med N&S) <3

KL: 18 Middag
Mandelpannkaksröra med grädde och bär (skulle blivit pannkakor, men något blev fel :S )

Resultat:
Gött med träning, kommer känna träningsvärk imorgon, det kan jag slå mig i backen på. Gött!
Glömde av lite att äta idag, men har inte varit speciellt hungrig heller..


Nu har jag precis avslutat projekt: göra fröknäcke. Gjorde 2 plåtar. Ser det inte gott ut =)



Ledig imorgon också, som det ser ut nu iaf.
Då blir det lite ordning och reda i garderoben. Nu jäklar ska det sorteras och grejas!!!

Ska ju ha gäster på onsdag, det blir ett mysigt ljusparty från Partylite, så det måste ju städas lite innan =)


Nu blir det lite tv-tittande tillsammans med en stor kopp te med cocosfett.
Ha det så gott, så hörs vi när vi hörs. 

Love// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar