lördag 4 februari 2012

minus och minus..

Today is the day!

Godmorgon på er denna härliga soliga lördag!


KL: 04 Spelar ingen roll att det är helg, tidigt ska man upp iaf.
Ut i rundan, som också idag tog 45 min.
300 situps

KL: 5.30 Frukost
3 trekanter utav den skrattande kon-mjukost (inte alls sugen idag)
1 skinkbit
1 grapefrukt
1 glas proviva
2 stora koppar te med cocosfett

KL: 13 Lunch
Rester utav tacogratängen
Blandsallad

KL: 18 Middag
Rester ifrån tacogratängen
Blandsallad

Resultat:
Gött flås även i så många minus.
Snoret frös till en istapp på väg ner till munnen och ögonfransarna fick en vitkristall på sig.
Skönt ändå, även om det var lite kallt.
Bra mat dag!
Det vet jag, eftersom jag är på jobbet, så jag kommer inte äta nånting som jag inte har med mig.


Ja, då var det dags...
-22 grader ute och -0.7 kg på mig.

Känner mig otroligt nöjd med resultatet.
totala viktnedgången: 4.5 kg


Måste till affären nu och köpa turkisk youghurt, annars får jag ingen frukost imorgon!

Have a great day!

Love// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar