lördag 11 februari 2012

åh underbara träningsvärk

Träningsvärk from hell sitter i min mage och det är ju underbart!!
Även lite på insida lår, och jag bara älskar det. Då vet man att man är duktig =)



KL: 05 Sovmorgon (eftersom sambon kom hem 2.29 så ställde jag om klockan till 5 istället)
Ut på intervallrundan och ett besök på gymmet, då jag fått rekomendationer av H att köra lite rygg, så så blev det.

KL: 07 Frukost
2 fröknäcke med smör, ost, skinka och paprika
1 glas proviva
2 koppar te

KL: 13 Lunch
Tacogratäng

KL: 18 Middag
Tacogratäng

Resultat:
Grymt nöjd över träningen imorse. Hatar att träna rygg egentligen, men tänkte att det kanske är bäst ändå.
Kommer bli minst en långpromenad till innan dagen är förbi, men det är ju imorgon den totala sträckan kommer upp så..
Maten är bra, dock ingen variation, men det är för att jag ska jobba och för att den är så bra att ha i matlådan och enkel att göra helt enkelt... Och GOD!!
Massor utav te och vatten har intagits under dagen så klart också, men orkar inte riktigt skriva ut alla gånger

Vägningen imorse visade på -1 kg !!!!! YES!



Ha en riktigt fin lördag allesammans så hörs vi imorgon igen

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar