torsdag 9 februari 2012

skäms på mig.....

Torsdag den 9 februari.

Ja, vad ska jag säga... Fan!

Kolla, kolla vad jag hittade.... mmm
Ser det inte riktigt smaskigt ut...... Åh jag längtar efter att få smaka... =)



KL: 04.30 Uppgång

KL: 05 Frukost
1 super duper smothie

KL: 11 Lunch
Rester från igår, Timjansbiffar med blomkålsmos och gräddsås

KL: 15.30 Middag
4 grillade sojakorvar med senap
1 mugg te

KL: 19 Kvällis
1 stor kopp te med cocosfett

Resultat:
Så jäkla missnöjd över att jag skippa träningen idag. Fy på mig!
Intalade mig själv imorse att jag behövde en vilodag men jäklar vad rastlös jag blev framåt 10-snåret. Då började divideringen om ifall jag skulle ta mig till gymmet, om jag skulle hinna, om det skulle vara mycket folk, om jag ändå inte skulle ta en vilodag,  hinna handla, duscha hemma (helst) och så vidare......
Tillslut blev klockan så mycket att jag hann precis iväg att handla innan jag började jobba....
Så besviken jag varit för att jag inte har varit lite trött i kroppen..

Skönt var det iaf att vi på jobbet gick och grillade korv vid Mjörn.
Det var så mysigt och vi var ute ca 2 1/2 timme. Super skönt!
Fick ju en liten promenad där också. =)




Jag läste precis en viktig sak om att tugga tuggumi. Läs gärna här och reflektera...
Jag tuggar nästan alltid tuggumi när jag är ute, så får nog försöka sluta med det.
Det var dem som var räddningen när jag för 1 1/2 år sedan slutade röka!!!
*STOLT SOM TUSAN!!!!!!*


Här kommer också lite viktig information.. Läs och begrunda!!


Ha en toppen kväll alla sköna, och osköna för den delen också, människor!!


Love// Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar