måndag 20 februari 2012

trött..

Det är något speciellt med att sova på jobbet. Man sover på ett annat sätt. Varken bättre eller sämre, bara annorlunda..
2 nätter utav 3 på 4 dagar har avklarats nu är det bara sista kvar också.

Slutade vid 9 imorse, kom hem, åt lite fröknäcke och somna på soffan. Nu har jag bara 2 timmar kvar och då ska det ätas igen, konstigt....

Imorgon efter jobbet, så blir det till att promenera direkt till chefens byggnad för ett APT.
Måste försöka ta mig till gymmet imorgon, på dagen, eller om jag tar en ordentlig promenad utomhus!
Allting är ju bättre utomhus...

Måste nog ta tag i den här tröttheten, sambon är ju sjuk och jag gör vad som helst för att inte bli det. Men det kanske det som är på väg, vem vet. *hoppas inte*

Känner av träningsvärken i magen, gött... =)
Sjukt jobbigt att resa sig ifrån liggandes till sittandes, man får liksom rulla runt. HAHA!


KL: 05 Uppgång

KL: 5.30 Frukost
2 dl turkisk youghurt med hemmagjord musli, vaniljpulver och sukrin
1 grapefrukt
TE!!!

KL: 9 Mellis
Fröknäcke med smör

KL: 12 Lunch
Rester ifrån Gordon Pastan

PROMENAD (jobbet)

KL: 18 Middag
Rester ifrån Gordon Pastan

Resultat:
Bra, nja, sådär...
Ingen träning, för trött för det (och lite lite tid), men promenad på jobbet blir det ändå =)
Maten har jag ju koll på..

Promenaden igår gick väl på ca 4 km. Jag hade tänkt att gå ut en kvällspromenad också, men det blev inte av. DÅLIGT!!



Jaja, tid för lite mat och packning. Hemskt att denna dagen bara drog förbi, utan något minne att lämna.

Njut av dagen, den kommer aldrig igen..
Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar