torsdag 23 februari 2012

Torsdag

Underbart fin dag vi haft idag. Riktigt vårdag! Haft en fika och mys stund med fina N&S, tog en långpromenad tillsammans innan det var dags för mig att bege mig hemåt för matlagning och jobb.
Älskar att komma till jobbet när H jobbar. Vi är så grymma tillsammans och tänker så jäkla lika om allt, så det är superskönt. Idag har vi svurit lite, men bara liiiite, över några saker så... 


KL: 04 Uppgång. Ut på rundan, in på gymmet- bröst/rygg idag. vidare ut på rundan och sen hopp in i duschen

KL: 06 Frukost
1 smoothie
Te

KL: 10.30 Mellis
1 grapefrukt
1 kopp kardemummakaffe

PROMENAD CA 4 KM

KL: 13 Lunch
Glutenfri bandpasta med chili/paprika-creme freisch, turkisk youghurt, 3 sorters paprikor, haricoverts och riven ost



KL: 15 BAD på jobbet


KL: 18 Middag
Rester ifrån ovan

Resultat:
Mycket bra träningsdag och matdag. Gött!

Den glutenfri pastan fungerade väldigt bra faktiskt. Och den var god.
Så ska ha den som ett komplement när jag behöver lite pastasmak...
Men den kostar ju betydligt mycket mer, men bra att veta om man skulle bli sugen.


Nu ska jag lägga mig en liten stund i soffan innan det är dags för sänggång.
Imorgon blev en ledig dag, så den som vill hitta på nånting får hemsk gärna höra av sig.

Ta vara på dagen!

Love//Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar