tisdag 14 februari 2012

alla hjärtanens dag


Ledig idag igen. Både skönt och mindre skönt.
Man får mer gjort om man har lite press på sig. Jag bli lätt väldigt seg om jag inte har tydliga mål för dagen.

Det som var satt idag var iaf att åka till en förskola som har BRIST på vikarier.
Dem hade fått stänga tydligen för inte så länge sedan, så då tänkte jag att det blir ju perfekt (eftersom en chef inte hör av sig tillbaka, så får jag ju ta mig vidare på andra sätt).
Så är numera vikarie på en ny (för mig) förskola. Första passet nästa onsdag =)

Annars har jag handlat lite, både inför idag och för imorgon.
Hittade fina tulpaner till mig själv




KL: 6.40 ??? Vad hände?? klockan??

KL: 7 Frukost
1 smoothie
1 kopp te

KL: 14 Lunch
2 fröknäcke med smör, ost, keso, örtsalt
1/2 kopp te

KL: 16 Fika
1 celcius citron/lime
2 chockladbollar a la LHCF

KL: 19 Middag
Fläskfile med zuccinigratäng med massa ost (bild kommer imorgon)
1 creme brulée a la LCHF (recept hittar ni HÄR)

Resultat:
Dåligt med träning. Har så svårt att komma iväg om det inte sker tidigt.. Kommer lätt bortförklaringar då. Jag tar det som en vilodag istället. Skönt för knät med andra ord.
Maten är bra!


Nu ska jag börja tillaga maten för ikväll. Ha en god kväll!!

Love//Anna

1 kommentar:

  1. hejsan hoppsan! Kan du inte blogga lite mer?! :D Förutom dina "rapporter" kan du väl blogga lite mer om livet typ!? Vore kuligt!

    SvaraRadera