måndag 6 februari 2012

Pigg igen =)

Måndag den 6 februari.

Vad härligt det var att vakna idag och vara pigg igen.
Gick och la mig kl 19 igår och somna på typ 2 min. Haha. Inte lätt när man inte får sova på jobbet..

Planerna var i lördags att jag skulle dratt till gymmet efter avslutat jobbpass på söndagen, men det gick verkligen inte.
Jag kämpade stort med att hålla mig vaken i de 4 timmarna som återstod innan det var dags att krypa till kos.


KL: 04 Pigg som en lärka vaknade jag. Ut på min intervallrunda och 300 situps!!

KL: 06 Frukost
Äggröra på 2 ägg, 1/2 paket bacon och lite grädde
1 grapefrukt
1 glas proviva
Te, te, te.

PROMENAD CA 4 KM

KL: 12 Lunch
Lite grillad kyckling och oliver

KL: 17 Middag
Keldas sparrissoppa
Hemmagjort fröknäckebörd-macka

KL: 20 Kvällis
Ett fröknäcke med ost och skinka!
(måste ju få provsmaka när jag kommit hem med det och har mina tillbehör, på jobbet kunde jag bara få smör.)

Resultat:
Bra mat och träningsdag. Gjorde äntligen fröbrödet och oj så gott det var!!


Imorgon är jag ledig på förmiddagen och tänkte ta mig till stan.
Ska kolla in dem nya träningsväskorna som gina tricot har fått in i grymma färger som gör hela träningen till ett roligt nöje och sen ska det införhandlas lite vin.

Delvis ett rött som min väninna har tipsat om, gott!!
Sen ett vitt som jag såg "reklam" om igår som heter drop in. Smak av päron och grapefrukt!
Jag tycker allt som att det låter som en liten läckerbit.
Får se när det blir tillfälle att njuta utav dem bara =)


Ha en go kväll.

Love// Anna




1 kommentar: