söndag 13 maj 2012

Söndag

och en helt ljvlig dag vankas. Hur jag vet? Kolla ut så vet ni också :)



Nu har jag precis ätit frukost och börjar förbereda mig på att åka och göra veckohandlingen...
Ute på rundan imorse så sken solen helt fantastiskt över Mjörn. Alla dofter från vitsippor, träd och annat som doftar bara omgav med mig en helt ljuvligt doft och småfåglarna kvittrade så fint. Vilken underbar dag. Ibland känner jag att jag vill ha musik i öronen för att det kanske går lättare då och man slipper tänka så mycket, men just sådana här dagar då är jag glad att jag inte har det. Att få komm ut och njuta utav det naturen ger, helt fantastiskt!

Min "hjälp-mot-håll-kastanj"


Vägningen denna vecka, trots att det blev en kort vecka (sen tisdags) så visade vågen på - 0.7 kg. Gött!!! :)




Alla som vill göra en beställning på solskydd ifrån Marykay, självklart får man gärna beställa andra saker också, så ska jag lägga en beställning snart. Bara hojta till. Jag fullkomligt älskar deras produkter! Och kom ihåg att skydda er mot solen. Jag har smörjt in mig ordentligt idag, och det doftar ljuvligt! Detta blir nog en doft-dag. Det känns så :)

Hur korkad får man bli... Blir så trött på mig själv. Efter min dusch igår så skulle jag tvätta, och slängde in handduken jag använt också. Imorse tänkte jag inte alls på detta, så efter duschen när jag ska torka mig så finns det ju ingen handduk. Jag fick trippa på tå, dyblöt och naken, in till sovrummet, huka mig och ta fram en handduk ur boxen under sängen och trippa tillbaka. Golvet blev pisseblött och jag har säkert näckat för några grannar... Suck.. Jaja..

så här ser min uteplats ut... alla tulpaner har äntligen kommit upp :)



Dagens upplägg:

KL: 05:30 Uppgång

KL: 08:00 Ut på löprundan

KL: 09:30 Frukost
äggröra på 1 ägg, skinka, ost och grädde

KL: 13 Lunch
Rester ifrån igår. Laxburgare med räkröra och tomat/rödlökssallad



Resultat:
Go runda... Kändes gött att vara ute igen. Gött taggad.
Bra mat dag... Får se vad som blir i eftermiddag/kväll, ska till jobbet, men vi får se.....



Fredagens form... Rätt nöjd faktiskt!!!! :)

Japp, första bilden på min nya kropp ligger ute och mer lär det nog bli. Jag har väl aldrig (på dem senaste åren alltså)  skämts för min kropp, men nu när den blir snyggare för varje dag som går, då blir man allt lite stolt :) JAG ÄR GRYM!!!

Nu ska jag ta på mig och börja min cykelfärd till Maxi. Ha en riktigt fin söndag allesammans!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar