onsdag 9 maj 2012

onsdag

och jag har blivit förkyld. Typiskt ja. Ligger i soffan med en kopp te och kollar sex and the city, härligt slappt. Ska till jobbet om en stund och det känns lite segt. Vill hellre ligga här under mysfilten och bara ta det lungt.

Jag funderar på att byta blogg. Någon som har förslag på vilken man bör ha? Vilka som är bra/dåliga?

Jag saknar min N.... Ska äntligen få träffa henne imorgon. Hoppas jag. Det är tydligen sjukdom på jobbet så kanske måste gå in och jobba men jag hoppas faktiskt att den andra vikarien kan ta det. Jag får bara jobba 15 timmar till denna månaden så det är ju inte så att jag saknar timmar iaf :)

Idag regnar det ute. Känns tråkigt att behöva gå ut samtidigt som det är skönt att på mitt ena jobb så SKA man gå ut en stund varje dag. Så länge man har rätt kläder så är det ju härligt att få komma ut i friska luften. Så tycker jag iaf!

Ha en fantastisk dag, oavsett hur ni tillbringar den.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar