torsdag 24 maj 2012

4 dagars ledighet

är över för denna gången. Men oj vilka dagar jag haft.

I söndags fick jag finbesök utav N&S&K för lite grillning... Mysigt. S fick ta ett bad i balja på min gräsmatta och det var bara så fantastiskt underbart!

Måndag var jag en stund igen med N&S och sedan hem för lite mat och skulle jag påbörja min förrådsrensning. Det gick så där. Jag gick över till grannen istället och hade det mys. Fick ett väldigt glädjande besked :)

Tisdagen begav jag mig mot Göteborg. Härlig var det :) Och sedan hem för trädgårdshäng :)


Onsdag förmiddag gjorde jag så lite som möjligt ungefär. Låg i gräset och hade det gött :)




Sedan iväg till världens bästaste H för lite härlig räkmiddag/plockmiddag.. Låg och tjöta på hennes gräsmatta och bara njöt utav att få vara ledig. Super mysigt!!!




Hittade en liten, liten tulpan bland alla stora.. :)






Frukost i dagar  :)



Jag hittade lite hemmagjorda pepparkakor i ett skåp här hemma. Liggandes i en tupperware burk så dem var ju fortfarande knapriga som dem ska vara. Jag valde ändå att inte äta.. Men det var några som uppskattade dem iaf :)


Nu ska jag ta mig en måltidsersättningsshake... Är inte allt för sugen på mat när det är så här varmt och då är det väldigt smidigt att ha sådant hemma :) Blir även en sådan på jobbet ikväll. Iaf så ska jag till jobbet om exakt 32 min :)

Ha en fantastisk dag och njuta utav varandra och naturen :)

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar