fredag 4 maj 2012

Fredag

och jag ska snart sticka till jobbet. Vakennatt vankas och känner mig på topp.

Idag har jag till och med kunnat äta. Mådde så dåligt igår pga utav mensvärk så åt ingenting på hela dagen. Drack 4 koppar med te. Hade sådan fruktansvärt illamående och yrsel. Gick hem tidigare från jobbet. Somnade 2 timmar på soffan och sedan orkade jag hålla mig vaken i ytterligare 1 timme, men 19.15 fick jag nog och gick och la mig. Hade en fruktansvärd frossa men till sist somna jag. Vaknande kl 5 och mådde toppen. Åt frukost som vanligt och har mått kanon hela dagen. :) Dumma mens som kan ställa till det så.

Idag har jag träffat mina fina pojkar P&T. Dem skulle åka på en 3 veckors resa till Spanien, härligt. Givetvis tillsammans med sina föräldrar och barnflicka. Låter helt fantastiskt om jag får säga så. :)
Träffade även mina fina N&S (&K kom också en sväng). Gav present eftersom K fyllt år. Massa hello kitty saker, han blev glad :)

Annars har det väl inte hänt så mycket.

Var rädda om varandra och ha en fantastisk fredag.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar