torsdag 10 maj 2012

singing in the rain

oh yes we did today!

Hej du glade. hur mår  ni? jag mår kanon. har haft en riktigt bra dag idag. härligt!

vaknade tidigt trots sen läggning igår. det var ju filmen loser på tv och jag tycker den är gullig och rolig, så var ju tvungen att kolla på den.

sen iväg till mina underbara n&s för lite pannkakor. givetvis lchf-stuk.

sen iväg till jobbet för lite bad. och jäklar vad vi badade. först på vägen dit då det ösregnade, sen inne i bassängen där vi även körde lite vattenträning, får se om det känns imorgon. sen när vi gick till affären så fullkomligt öppnade himlen sig. underbart! självklart hade vi både stövlar och regnkläder och det var verkligen underbart. vi skrattade och sjöng och hade jättekul med att plaska och sjunga gamla godingar.

nu sitter jag i soffan med en kopp te och kollar the big bang theory. myskläderna är på och nagellacket är framtaget, ja det är dags att måla om dem nu.

ska försöka ta mig ut på en löprunda imorgon, saknar det faktiskt, även om det bara gått 2 dagar sen sist. vad härligt det är när man blivit beroende utav träningen igen. tränade iof lite igår också. fick tipset att i varje reklampaus ta tillfället i akt och göra situps. och sagt och gjort, det var bara att lägga sig på golvet och börja. det gick jättebra, men jäklar vad långa reklampauserna är. jag körde lite plankan, stolmage, armhävning mot vägg och armar med lätt vikt också. ett gött pass och det känns i kroppen idag. gött!

som jag skrev i det andra inlägget så är det nånting spännande på g. jag kan tyvärr inte berätta mer om det nu, men skrievr mera någon annan gång.

vägningen denna vecka, som förövrigt blir väldigt kort, kommer att ske på söndagsmorgone, eftersom jag jobbar tills på lördag denna veckan. men det är helt okey, och jag kommer att komma ihåg det :)

nu är det iaf dags för nagelmålning. ha det super gott i regnet och kom ihåg.
det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!! just det!!@

Love//ANNA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar