tisdag 15 maj 2012

Shopping

och riktigt mysdag med dem finaste..

7 imorse gick jag hem till min finaste vän och hennes underbara dotter. Det blev kaffe och bus och sedan gav vi oss iväg mot Göteborg. Vi hade lite ärenden och åkte även då till Frölunda Torg för lite shopping. Började faktiskt med en lunch, klockan var ju ca 11 innan vi vart färdiga med allt det andra och packat ur oss ur bilen och hittat rätt på det godaste matställe som finns det. Iof det enda jag smakat på också, men varför ändra nånting som fungerar.. Adams cafe´ heter stället iaf och jag kan verkligen rekomendera det när ni är där. :)

Efter maten när 2/3 iaf var mätta och belåtna begav vi oss ut i shoppinghavet :) Tyvärr hade inte guldfynd där fått in min klocka så får kolla imorgon här i Alingsås, men förövrigt hittade jag det mesta som jag hade förutbestämt

Det är handtvål, shampo och hår/kropps-olja ifrån The Body Shop
Boken " så blir du en bättre löpare" utav Malin Ewerlöf. (många som rekomenderat den)
Ett bokställ(ex till kokböcker) från lagerhause
Vitaminer (c-vitaminer, magnesium, calcium, omega-3) från Life
Träningsarmband till min smartphone (äntligen)


Sen hittade jag även en annan sak, 4 timmar efter maten och precis innan vi ska åka hem......
min är den onyttigaste med noisette topping, med smakerna päron och pecannöt cola
Gott var det :)

Jag har haft en helt fantastisk dag iaf. Tack så mycket min kära för att du ville följa med och för ditt underbara sällskap!

Imorgon bitti blir det till att testa nya armbandet... Fast.... jag har ingen musik. Måste skaffa spotify premium först. Jaja, det får bli en annan dag helt enkelt... :)
Annars imorgon på min andra lediga dag, ska jag ner till Alingsås City, in på Guldfynd och hoppas att mina klockor finns där så jag kan få prova dem och se vilken som är snyggast... Vill ni se dem..? Klart ni vill :P

Ja, det är inga dyra klockor inte...
Jag tycker iaf om den som ligger ner och den som står högst upp. Alltså inte den till höger. Vilken tycker ni. Den som ligger ner är i koppar, inte i guld, den var inte snygg i guld...
Annars finns det en Marc Jacobs klocka som jag verkligen vill ha. Men jag har sagt att när jag åker till Stockholm nästa gång (lyx i huvudstaden är väl aldrig fel) då ska jag köpa den :)

Nä, nu börjar vänner och mina ögon går i kors. Förstår inte hur jag kan vara så trött.. Men ska snart gå och lägga mig iaf. Men först, lite lchf-smörgåsar och ytterligare en stor kopp te. Härligt.

Ha en fantastisk tisdag everybody! Visa kärlek till dem som förtjänar det!

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Alla förtjänar väl kärlek? : )

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt inte det. Några som inte förtjänar kärlek är bland annat Anders Behring Breivik, personer som misshandlar sin partner, människor som våldtar, människor som mördar osv.. tycker du att dem förtjänar kärlek? Kärlek är nånting man bör göra sig förtjänt utav... Bara mina åsikter.. :)

    SvaraRadera