tisdag 1 maj 2012

Första Maj

det är så skönt att någon förstår iaf :)


idag och det är riktigt fint ute. Solen riktigt bränner på ens kropp, helt ljuvligt. Jag satt på uteplatsen och åt min frukost. Årets första utomhusfrukost, finfint :) Jag satt där och njöt, spanade på mina tulpaner som bara väntar ivrigt på att få spricka upp och slå ut.



 Gräset som bara över natten (känns det som) har blivit så riktigt sommargrönt och riktigt långt. Härligt!

Igår var det Valborg. Ungdomarnas högtid! Fint väder var det också så polisen hade nog mycket att göra och det doftade grill i varje hörn. :)
Jag var på fest. Var väl inte riktigt super taggad för det under dagen, men jäklar va kul vi hade och vilket gäng! Så jäkla sköna!! Hoppas ni tyckte det om mig också så jag blir inbjuden fler gånger :)
Smart som jag var, eftersom jag ska jobba idag, så tog jag bara med en flaska vin. Jag tyckte den ideén var lite väl osmart inatt när det tog slut, men det var väl lika bra det. Kom hem vid 12 så inte så sent, tog två resorb i ett stort glas vatten och gick och la mig. Ställde klockan på sju och vaknar upp som en prinsessa. Fast en prinsessa som inte orkade ta bort ögonsminket innan hon gick och la sig.. :) Men jag mår ju bra iaf!

Idag som sagt blire jobb hela dagen. Skönt. Man får passa på att ta många, långa promenader när det är så här fint och varmt :)

DAGENS UPPLÄGG:

KL: 07 Uppgång

KL: 09 Frukost
lägg till cremefreisch och lite glutenfri pasta, så har vi dagens lunch och middag också :)

Resultat:

Bra mat. Promenader kommer det ju bli..

Nu saknar jag faktiskt löpning lite. Får bli att ta en sväng imorgon bitti. Man får absolut inte träna dagen efter att man druckit. Kanske på en öl men inte mera.. Oavsett att jag mår bra, så är det inte bra för kroppen!

Japp, dags att börja ta på sig lite kläder och packa ner lunch och almenacka och bege sig till jobbet då.
Hoppas ni alla har en underbar första maj och att ni riktigt njuter utav varandra och solen.

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar