torsdag 17 maj 2012

17 Maj!

Och Norges Nationaldag! Även känd som Kristi Himmels Färds Dag!
Precis innanför entren på Liseberg så möttes man utav detta tulpanhav och denna fina kanin :)


Igår var det utgång med min fina N. <3
Liseberg och Jill Johnsson var målet. Hon är ju så fantastisk! (sen finns det ju vissa som gillar henne mer... :p)

2 öl på det också, det var smarrigt. Åkte lite karusell. Bergbanan, jukebox och topp spinn. Roligt!!! 
Köpte några godisremmar men det var väl sådär, det var väl egnetligen lite mat som lockade och då hamna vi på Burger King. Jaja, det blev en kväll i frosseri, men det var det värt. :)

Öl är gott :)


Tack för en fantastisk kväll min vän. <3



Idag vaknade jag kl 6 och mådde toppen. Härligt!
Vi kom hem ca halv ett inatt så det blev inte så sent, men jäklar vad segt det var att åka pendeln hem..
Vi missade direkttåget med 30 sekunder, så grymt segt att först vänta 15 min och sen sitta 40 min på pendeln. Men har man trevligt sällskap så går allting :)

Annars, gårdagen var kanon. Hade ett ärende tidigt på förmiddagen och efter det så träffade jag min N&S för lite klockshopping och lek i busrummet i Storkenhuset. En fika på Cafe Violas hanns med också och där, faktiskt, tog jag en morotskaka.. Den var ganska god (men lite torr).  Min som jag brukar göra hemma är grymt mycket godare :)

Man fick ett halsband och en ask för samma pris som bara klockan, så hojta till om det är någon som vill ha det :)
Men visst är klockan snygg!!!


Nä om man kanske ska ta och äta lite frukost. Ska faktiskt ta mitt LCHF-bröd och göra varma mackor i ugn. Hur gott är det inte det då :)
Sen blir det jobb och jobb och lite mera jobb... Slutar halv tio imorgon kväll. Men det gör.... INGENING!!!

Ha en helt fantastisk dag allesammans, det ska jag ha!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar