måndag 14 maj 2012

äntligen ledig...

efter att ha jobbat 37 timmar sedan i fredags eftermiddag så blev jag äntligen ledig halv 12 idag. skönt var det ja. hem och tog en dusch och sedan iväg för att träffa en vän. regnet vräkte ner men vad gör det när man har världens bästa regnställ. underbart :)

Men det bästa var ju egentligen att få komma hem igen. Ta på mig mjukiskläderna, ta och rosta några LCHF-bröd med massa smör och ost, en stor kopp te och lägga mig i soffan och kolla film. Åh så jäkla härligt!

Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina N.. Vi ska till Frölunda torg och shoppa :) Åh vad jag har saknat henne.. Länge sedan vi sågs, så det ska bli underbart!

Maten idag har inte varit bra. Bara ätit smörgåsar. Tänkte laga zuccinigratäng, men orkade inte riktigt och det var ju så smidigt och gott att bara rosta mackorna och äta... :) Ingen träning idag heller, om man inte räknar med promenaden på jobbet i förmiddags i regnet eller min cykeltur genom hela stan i regnet. Frisk luft har jag ju fått iaf :)

Vet ni vad, jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Det är exakt 12 timmar kvar tills jag ska hem till min vän och tiden kommer ju gå så mycket snabbare om man sover. Så jag säger faktiskt godnatt nu! Var rädda om varandra och hoppas ni haft en bra första dag på denna vecka. Imorgon är det tisdag och det kommer att bli en grym dag! Det känner jag på mig :)

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar