måndag 28 maj 2012

Happy Monday!!!

Godmorgon världen. Idag är det måndag och det ser ut att bli en fantastisk dag idag igen. Härligt! 

Uppdatering sen sist. 
Torsdagens jobb var fantastiskt. Vi satt på en filt på playan och njöt. 

Fredagen var jag inbeodrad på jobbet. Kändes inte allt för jobbigt måste jag säga. 

Även lördagen var jag inbeodrad och då med storhelgsob också, så jäkla gött :) 
Vägning idag, tyvärr visade vågen på + 1.3 kg. Men jag vet att jag misskött mig så jäkla grovt. Ingen träning och dålig mat. Tog iof en kort pw imorses :)

Ledig igår, söndag. Spenderade nästan hela dagen med grannarna. Förmiddagen var vi nere i Nolhaga på Nolhagadagen. Mysigt! 
Sedan åkte jag iväg till blomsterlandet och köpte massa blommor till min kära mor. Iväg och plantera, skitsnyggt blev det verkligen :) 
Sen till playan för att möta upp grannarna igen. Riktigt skönt i vattnet, men det blev inget bad för min del. Hoppas lite på ett dopp idag kanske.

Idag är ytterligare en ledig dag. Inga direkta planer för dagen men ska försöka få till en liten fika eller annat på min bestie. Hoppas hon läser detta nu då ;)

Annars ska jag (läs MÅSTE) fixa mitt fördömda förråd. Jag fattar inte varför det ska vara så tråkigt... Så håll gärna tummarna för att jag ska lyckas och orka! 

Ha en fantastisk måndag. Var rädda om er!

Love//Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar