lördag 19 maj 2012

Ett Hundra Inlägg

oj vad tiden går fort... Nu skriver jag mitt hundrade inlägg... :)
Det är många. Men det är roligt också!
Grattis!!!


Idag kl 17 gick jag på 4 dagars ledighet, det ska bli så fantastiskt skönt. Och jag kan vara ledig med gott samvete eftersom jag redan fått ihop alla mina timmar den här månaden.
Blev ju egentligen inbeodrad hela helgen och tänkte fan vad gött med 16 timmar *240 kr i timmen, men först försvann söndagen och sedan försvann ett pass om 2 veckor så passet jag jobbade idag blev bara vanligt betalt. Lite segt när man var inställd på att jobba för mycket pengar, men om det behövs igen så blir det goa pengar (och jag tror att det kanske händer..)

Idag till frukost åt jag det här



Till lunch åt jag det här



Och till Kvällen åt jag det här

Alla tre var goda men godast var nog måltid nr 1. Frukosten. Ägg! Vad kan slå det liksom :)

Jobbade i torsdags 17 maj. Eftermiddagen till eftermiddag på fredag. Sen kvällsjobb på fredagen på ett annat jobb och sen idag var det jobb igen. Så det ska bli väldigt skönt att vara ledig mycket nu.
Funderar på att faktiskt ta tag i förrådet denna ledighet. Så svårt kan det ju inte vara, men det gäller ju bara att påbörja det. Får hoppas att det är fint väder, så blir det enklare :)

Imorse var det även vägning. Tyvärr visade vågen på + 0,7 kg. Kan det ha varit popcornen jag åt igårkväll till New Girl? Tråkigt var det iaf. Får hoppas på bättre resultat nästa vecka.

Imorgon skulle vi haft städ/fixar-dag i huset. Såg fram emot det. Det är mysigt när man väl kommer igång. Man kanske inte längtar så mycket innan men när man är där och alla är samlade då är det go stäming och humöret är på topp. Men det fanns 2 hurtbullar idag som fixade allting. Jag hade ju jobbat så jag orkade inte, men jag stod och tjöta lite med dem samtidigt. Mysigt blev det iaf!

Ikväll blir det bara slapp på soffan och troligtvis ganska tidigt sänggång.. Det är skönt :)
Imorgon ska det grillas. Har en flintastek i kylen som är över sedan i tisdags då det inte blev nån grillning. Så antingen om jag får göra det själv eller om fina N&S&K vill göra mig sällskap. Rotfrukter blir det till. Bild kommer imorgon :)

Ha en fantastisk lördagskväll och keep holding on!

Love//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar