lördag 7 april 2012

Påskafton idag

och mycket har hänt..!

Tisdagsinlägget blev kort och snabbt för internätet försvann utav en orsak.
Så kör en litem snabb uppdatering om dagarna som gått:

Tisdag:
  • Bara 2 timmar sömn. :S
  • Bacon&ägg till frukost
  • Åkte till min bror i Göteborg.
  • Ikeapizza till lunch
  • Skaffade mig en smartphone. HTC ONE X (kom ut i måndags och för första gången i mitt liv så har jag något så nytt)
  • Grillad lax med limesmör, sparris och örtpotatis. (åt max 2 små potatisar, det var liksom inte så gott) på Rumpan Bar
  • Lite Geisha

Onsdag:
  • Sovit gott hos bror.
  • 2 kokta ägg till frukost
  • Åkte tillbaka till telefonbutiken och fick hjälp i över en timme. Ibland är det bra att vara teknikokunnig kvinna :P
  • Dem sista resterna ifrån bacon/grönsaks/glutenfripastan...

Torsdag:
  • Sovit bra hemma. Konstig morgon bara.
  • Städat lite.
  • Jobbat dygnet
  • Åt lite youghurt efter den ofrivillig 26 timmars fasta.

Fredag:
  • Inte sugen på frukost, åt lite rostade solrosfrön till lunch :S
  • Tog en mun utav kokande varmt te. Och den enda logiska lösningen i det ögonblicket är att svälja. AAAAJJJJ!!
  • Kom hem ifrån jobbet på eftermiddagen.
  • Fick mitt internet :)
  • Åt en grekisk sallad med kebab till middag ( med sällskap)
  • Sen kom min fina N <3 Vi hade myskväll med te och lägenhetsletande. Konstiga lägenheter folk lägger ut, men det roligaste var, vi hittade ett hus som kronofogden hade lagt ut och dem begärde bara 1 kr ( för rucklet) och så står det under informationen att man MÅSTE kunna betala 25% utav priset omgående kontant, med check eller postväxel. HAHAHAHA!!!!!  Tyckte vi var väldigt roligt iaf.
  •  En sen kväll. Länge sedan klockan var så mycket och jag var uppe... Förutom i måndags då, men det hade andra orsaker.
Lördag/ IDAG:
  • Vaknade tidigt. Har fortfarande lite ont i halsen så ingen träning.. Känns jätteskumt att gå så här länge utan att träna.
  • VÄGNINGEN gick......  - 1.2 kg.. Vilket alltså betyder att jag har nått mitt första delmål! Grattis till mig :)
  • Ingen frukost ännu. Inte sugen men har druckit 2 stora koppar te.
Sen får vi se hur dagen går. Inga planer. Bara vara hemma och strosa. Vänja mig. Det blir bra.

GLAD PÅSK!!! på er och på återhörande!

Love//Anna

2 kommentarer:

  1. Nina- Siris morsa7 april 2012 kl. 09:44

    Ååååååh grattis till första delmålet!!!!! Du e tamigsjutton bäst!!!!! Love you!

    SvaraRadera
  2. Grattis Anna!!! Du är såå duktig!!

    SvaraRadera